پست احساسی شیخه مهره دختر حاکم دبی برای پدرش

شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم، دختر شیخ محمد حاکم دبی و معاون رئیس امارات متحده عربی که ماه قبل شوهرش را با انتشار متن کوتاهی در اینستاگرام طلاق داد از حمایت کامل پدرش برخوردار است.

به گزارش پارسینه پلاس، شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم، دختر شیخ محمد حاکم دبی و معاون رئیس امارات متحده عربی که ماه قبل شوهرش را با انتشار متن کوتاهی در اینستاگرام طلاق داد از حمایت کامل پدرش برخوردار است.

پست احساسی شیخه مهره دختر حاکم دبی برای پدرش

او در حساب اینستاگرام خود با انتشار تصویری از خود در آغوش پدر نوشت: «پدر عزیز، از حمایت شما سپاسگزاریم. ممنون از محبت شما. از شما سپاسگزارم که دوره‌ای را رقم زدید که نشان می‌دهد عدالت برای همه وجود دارد.»

شیخه مهره که دل‌مشغولی‌های همسر و بی‌توجهی به او و نوزاد تازه به دنیا آمده‌شان ناخشنود بود با نوشتن سه بار عبارت «طلاقت می‌دهم» اعلام کرد از شوهرش جدا می‌شود.

اعلام جدایی از همسر در فضای مجازی

شیخه مهره که به «شاهزاده خانم دبی» معروف است، در خرداد ۱۴۰۲ با شیخ مانع بن محمد بن راشد بن مانع آل مکتوم که از اقوامش بود ازدواج کرد و در اردیبهشت‌ماه سال جاری تولد اولین فرزندش را جشن گرفت؛ اما تنها چند ماه پس از تولد دخترش، با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با توضیح «فقط من و تو» نشانه‌هایی از اختلاف با همسرش را نشان داد.

او روز سه‌شنبه ۲۶ تیر در اینستاگرام نوشت: «شوهر عزیز، ازآنجاکه تو با دیگران سرگرمی، من بدین‌وسیله طلاقمان را اعلام می‌کنم. طلاقت می‌دهم، طلاقت می‌دهم، طلاقت می‌دهم. مراقب خودت باش.» او این نوشته را با عنوان «همسر سابقت» امضا کرد.

1 دیدگاه

  1. انشالله به زودی نابودی همه خاندان بی غیرت عرب حوزه خلیج فارس و مصر اردن و مراکش و خصوصا امارات و عربستان و بحرین را که به دنیای عرب پشت کرده اند‌ و به کمک ملت مظلوم فلسطین نشتافتن ببینیم..لعنت به سران بی غیرت عربی .. فقط زنده باد یمن و حزب‌الله لبنان و مظلومین غزه و شیعیان عراق عرب و مردان سلحشور مسلمان ایرانی که همیشه یار و یاور مظلومان در عالمند و زنده باد آزادیخواهان جهان و الجزایر و بس دنیا دنیای کثیفی شده از دست نتانیاهو و غربیان آدم کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا