بررسی ارزش خرید ضدآفتاب درماتیپیک نسبت به ضدآفتاب‌های خارجی

یکی از محصولاتی که استفاده از آن همواره توصیه می شود، ضد آفتاب است.

به گزارش پارسینه پلاس، یکی از محصولاتی که استفاده از آن همواره توصیه می شود، کرم ضد آفتاب است. یکی از برندهای پرطرف دار این محصول، درماتیپیک نام دارد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به تولید می رساند. ضد آفتاب درماتیپیک به خوبی از پوست در برابر اشعه مضر UV محافظت کرده و اثرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و در انواع فلویید مت، کرم هیدرا، ضد آفتاب و ضد جوش، ضدقرمزی به بازار عرضه می گردد. ترکیبات به کاررفته در این کرم به جلوگیری از پیری زودرس می انجامد.

ضد آفتاب درماتیپیک و انواع آن

ضد آفتاب درماتیپیک که با استفاده از فرمولاسیون فرانسوی به تولید می رسد، باکیفیت بالا در ایران بسته بندی می شود. تمامی این محصولات از عامل حفاظتی یا SPF50 برخوردار هستند و به طور چشمگیری در برابر اشعه های UVA و UVB از پوست محافظت می کند. یکی از موارد جالب توجه استفاده از فیلترهای نوآورانه در تولید این کرم ها بوده که پیشگیری از تخریب سلولی و محافظت عمقی و سطحی از پوست را امکان پذیر می سازند.

این ضد آفتاب ها بسیار سبک بوده و هیچ احساس سنگینی روی پوست ایجاد نخواهند کرد و با تنوع بسیار خود، انواع پوست چون چرب، خشک، دارای چین وچروک، دارای لک و قرمزی را پوشش می دهند. ترکیب آنتی اکسیدانی به کاررفته در ضد آفتاب های درماتیپیک به کاهش آسیبی که به سبب وجود UV به DNA وارد می شود، کمک شایانی می کند. این محصول در مدل های مختلف تولید می گردد که به شرح زیر هستند:

  • مدل فلویید: ضد آفتاب درماتیپیک مناسب برای پوست های چرب را فلویید می دانند که با فرمولاسیون سبک بر پایه آب خود هیچ گونه سنگینی را روی پوست ایجاد نکرده و در ترکیبات آن نیز روغن و چربی به کار نرفته اند.

  • مدل ضدلک: این مدل می تواند با عوامل ضدلک خود به کاهش لک هایی که در پی تغییرات هورمونی، قرارگیری در معرض تابش خورشید و اشعه های مضر و همچنین پیری به وجود آمده اند، کمک نماید. همچنین با استفاده از این کرم در صورت قرارگیری در معرض تابش مستقیم اشعه UV، پوست شما دچار هیچ خطری نخواهد شد.

  • مدل آبرسان: برای این که بتوان سلامت پوست های خشک و حتی نرمال را حفظ کرد و آن ها را شاداب نگه داشت، این مدل می تواند گزینه مناسبی باشد.

  • مدل ضد جوش: ترکیبات غنی به کاررفته در این مدل که ضد جوش نیز هستند، در ازبین رفتن جوش های پوستی نقش مؤثری دارند.

از انواع ضد آفتاب درماتیپیک می توان موارد زیر را نام برد:

ضد آفتاب مناسب پوست های چرب

این نوع که برای پوست های مستعد جوش بسیار مناسب بوده با نام آنتی آکنه نیز شناخته می شود و از بروز جوش ها جلوگیری می کند. مزایای این ضد آفتاب به شرح زیر هستند:

  • منافذ باز پوست را جمع می کند.

  • در درمان انواع جوش بسیار مؤثر است.

  • از بافتی سبک و با جذب بالا برخوردار است.

  • به تنظیم ترشح چربی پوست کمک می کند.

ضد آفتاب ضدلک

اگر دارای پوست تیره ای هستید که مستعد لک نیز است، این گزینه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ضد آفتاب به محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید می پردازد که سبب روشن تر و جوان تر شدن آن می گردد. این محصول همچنین برای پوست های مختلط و چرب نیز عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد.

ضد آفتاب مناسب پوست های خشک

این ضد آفتاب با ممانعت از ورود اشعه خورشید به پوست، از پیری و چروک های پوستی جلوگیری کرده و به آبرسانی آن کمک می کند. این محصول همچنین حالت طبیعی پوست را با ارائه آرایش سبک، حفظ می کند.

ضد آفتاب رنگی فلوئید برای پوست های چرب و مختلط

ضد آفتاب های رنگی که رنگ پوست را تغییر می دهند، برای پوست های چرب و حتی مختلط مناسب هستند. رنگ های این ضد آفتاب شامل موارد زیر می شوند:

  • بژ طلایی

  • بژ طبیعی

  • رز بژ مایل به صورتی

خواص ضد آفتاب درماتیپیک که ارزش آن را چندین برابر کرده اند

ارزش خرید ضد آفتاب درماتیپیک با برخورداری از ترکیبات بسیار باکیفیت و خواص بسیار در مقایسه با دیگر برندها، بسیار زیاد است. از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت عمقی از پوست

این قابلیت که به کاهش روند پیری پوست می انجامد و چین وچروک های پوستی را کاهش می دهد، از جمله عواملی است که ضد آفتاب درماتیپیک را از دیگر ضد آفتاب ها متمایز ساخت.

تنوع بالا

امروزه ۷ نوع ضد آفتاب درماتیپیک در کشور موجود هستند که با تنوع رنگی خود توانسته اند نظر بسیاری از افراد را جلب نمایند. لازم به ذکر است که هر کدام از این ضد آفتاب ها برای نوع خاصی از پوست مناسب هستند.

بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست

برخی از ضد آفتاب ها با رد سفیدی که روی پوست برجای می گذارند، احساس ناخوشایندی را در افراد ایجاد می کنند. ضد آفتاب های برند درماتیپیک از این قاعده مستثنی بوده و به عنوان یک زیرساز عالی برای آرایش به حساب می آیند. از این محصولات به تنهایی نیز می توان استفاده کرد و پوستی یکدست و صاف داشت.

دارای بافتی سبک و جذب سریع

یکی از موارد مهم در استفاده از یک کرم ضد آفتاب، تنفس پذیری پوست است. ضد آفتاب هایی که روی پوست احساس سنگینی ایجاد می کنند، در واقع مانع از تنفس پوست می شوند. همچنین جذب سریع این کرم می تواند احساس خوشایندی را در افراد القا نماید و این امر مهم با استفاده از انواع ضد آفتاب درماتیپیک امکان پذیر خواهد بود.

مقاوم در برابر رطوبت

یکی از عواملی که سبب ازبین رفتن تأثیر ضد آفتاب ها می شود، تماس با رطوبت است. در واقع تعریق یا انجام فعالیت ورزشی چون شنا می تواند از اثر این محصول بکاهد؛ اما درماتیپیک با تولید ضد آفتاب های شگفت انگیز خود این مشکل را برطرف کرده است. این برند همواره بر تمدید این ضد آفتاب پس از ۲ ساعت تأکید دارد.

دارای ۵۰SPF

عامل حفاظتی که از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند، یکی دیگر از ویژگی هایی است که ارزش خرید این محصولات را در مقایسه با دیگر برندهای خارجی به اثبات رسانده است. هرچه SPF یک ضد آفتاب بیشتر باشد، احتمال آسیب رسیدن به پوست در اثر قرارگیری در معرض تابش خورشید کاهش خواهد یافت. این ضد آفتاب ها با SPF 50 از پوست به صورت عالی محافظت کرده و از آفتاب سوختگی و خشکی پوست جلوگیری می کنند.

برخورداری از قیمت مقرون به صرفه

اگر از لوازم آرایشی استفاده می کنید، به این موضوع واقف هستید که قیمت برخی از برندها بسیار بالا است. حال درماتیپیک به عنوان یک برند داخلی که محصولات خود را باکیفیت بسیار عالی به تولید می رساند، برای این که بتواند طیف گسترده ای از افراد را پوشش دهد، قیمت های مقرون به صرفه ای را برای محصولات خود مخصوصاً انواع ضد آفتاب لحاظ کرده است. باتوجه به ویژگی هایی که این کرم دارد می توان گفت که قیمت آن بسیار منصفانه است.

نقدهای وارد شده به ضد آفتاب درماتیپیک

در موارد خاصی نقدهایی به این محصول وارد شده است که به شرح زیر هستند:

  • امکان استفاده از آن برای تمام صورت وجود ندارد؛ در واقع برای استفاده دور چشم مناسب نیست.

  • استفاده از برخی از مدل ها برای پوست هایی که همواره مستعد جوش هستند، امکان پذیر نخواهد بود.

  • برخی از آن ها کاملاً مات نبوده و دارای براقیت جزئی هستند.

سخن پایانی

ضد آفتاب های درماتیپیک با فرمولاسیون پیشرفته خود، در انواع مختلف فلویید مت، کرم هیدرا، ضد آفتاب و ضد جوش مناسب برای پوست های مستعد جوش، ضد آفتاب و ضدقرمزی مناسب برای پوست های حساس تولید می شوند. این محصول که برای انواع پوست چرب، خشک و مختلط قابل استفاده بوده، با SPF 50 به تولید می رسد. از ویژگی های کرم ضد آفتاب درماتیپیک می توان به آبرسانی به پوست و جلوگیری از خشکی و ایجاد چین وچروک ها، محافظت از پوست در برابر اشعه UV، جذب سریع و برخورداری از بافتی سبک و نرم اشاره کرد. همین عوامل که در قیاس با برندهای خارجی قابل توجه هستند، ارزش خرید این محصول را چندین برابر ساخته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا