یک گزینه غیرمنتظره برای جایگزینی علیرضا بیرانوند

با جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم قصد دارد دروازه بان جدیدی را به جای او جذب کند.

به گزارش پارسینه پلاس، به گفته رسانه های هلند «اتین واسن» دروازه بان تیم فوتبال «والویک» مورد توجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته است و ممکن است به عنوان جایگزین بیرانوند، به سرخپوشان تهرانی بپیوندد.

رسانه «Voetbal international» هلند اعلام کرده است باشگاه پرسپولیس با ارائه پیشنهادی خواهان جذب این بازیکن شد. اتین واسن دروازه بان ۱۸۹ سانتی متری سورینامی-هلندی در فصل قبل در تیم والویک هلند در اردیویسیه حضور داشت و در این رقابت ها در ۳۰ بازی به میدان رفت و ۶ کلین شیت را به ثبت رسانید.

این دروازه بان ۲۸ ساله از ابتدای فوتبالش در تیم والویک عضویت داشته و تاکنون در ۲۱۰ بازی برای این باشگاه به میدان رفته و ۴۴ کلین شیت را ثبت کرده است. واسن به واسطه اصلیت سورینامی خود اخیرا به تیم ملی سورینام دعوت شده و یک بازی ملی برای این کشور به میدان رفته است. اتین واسن در بازی های پایانی والویک به عنوان کاپیتان این باشگاه در زمین حاضر می شد.

خبرها حاکی از آن است که این دروازه بان با باشگاهش برای تمدید ۴ ساله به توافق رسیده بود اما پیشنهاد پرسپولیس باعث شده است او به این پیشنهاد فکر کند و بخواهد در تصمیم خود مبنی بر ماندن در این تیم هلندی تجدید نظر کند.

این دروازه بان از سال ۲۰۱۵ در تیم بزرگسالان والویک هلند حضور دارد. او نخستین بازی خود را برای این تیم در سال ۲۰۱۶ انجام داد و وقتی دروازه بان اصلی تیم دچار مصدومیت شد در ۲۲ دقیقه پایانی بازی به عنوان جانشین وارد زمین شد.

والویک تا سال ۲۰۱۹ در لیگ دسته پایین تر هلند بازی می کرد اما در سال ۲۰۱۹ موفق شدند راهی لیگ برتر شوند.

یک تجربه عجیب این دروازه بان مربوط به سال ۲۰۱۴ است. او در این سال و در حالی که به عنوان نگهبان در فروشگاه زنجیره ای «MediaMarkt» کار می کرد و در آن سال فوتبال را به صورت آماتور انجام می داد در تعقیب و درگیری یک دزد باضربات چاقو زخمی شد و باعث شد مدت ها در بیمارستان بستری باشد.

یک گزینه غیرمنتظره برای جایگزینی علیرضا بیرانوند

در فصل گذشته لیگ برتر هلند و در جریان دیدار تیم‌های آژاکس و والویک این دروازه بان پس از برخورد با بازیکن حریف هوشیاری خود را از دست داد و که این صحنه باعث وحشت هم‌تیمی‌های او و درخواست آنها برای ورود فوری پزشکان به زمین مسابقه شد.

یک گزینه غیرمنتظره برای جایگزینی علیرضا بیرانوند

پس از انتقال بازیکن به خارج از زمین بازی، بازیکنان دو تیم در زمین مسابقه ماندند اما ترس و نگرانی همه افراد حاضر در ورزشگاه باعث شد با تصمیم داور بازی به حالت تعلیق درآید.

منبع: خبرورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا