آقای بازیگر و همسرش با تیپ چریکی!+عکس

عباس غزالی و همسرش عکس جدیدشان را با تیپی جالب منتشر کردند.

به گزارش پارسینه پلاس،  در این تصویر عباس غزالی و همسرش با تیپ چریکی دیده می شوند.

عباس غزالی و همسرش با تیپ چریکی دیده شد.

همیشه دنبال تفاوت هستم

ایسنا: عباس غزالی خاطرنشان کرد: تا به حال نقشی که بتوانم در آن جدی، منظم و مثبت باشم را نداشتم و از آنجا که همیشه به دنبال تفاوت هستم و دلم می‌خواهد رو به جلو حرکت کنم و در عین حال انتظار مخاطبانم برایم مهم بوده و هست، همیشه خدا را شکر می‌کنم که توانستم موفق باشم و در سریال «حانیه» نیز یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کنم.

«حانیه» سریالی است که یک قصه خوب انقلابی به همراه دارد و به شخصیت سعید خوب پرداخته است و در عین حال داستانش را خوب روایت کرده است.

از همان ابتدا هم این احساس را داشتم که مردم جذب «حانیه» خواهند شد که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و مردم ارتباط خوبی با این سریال برقرار کردند و من مثل همیشه خدا را شکر می‌کنم.

غزالی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به سختی‌های سریال «حانیه» در شهر یزد اشاره کرد و یادآور شد:

اگر برای رسیدن به خوبی‌ها، آرامش و نتیجه مثبت سختی به همراه نباشد، اصولا هیچ کاری سرانجام خوبی نخواهد داشت. در کل معتقدم که اگر سختی در خدمت کار باشد و برای بهتر شدن پروژه انجام بگیرد، دلنشین و شیرین خواهد بود.

به هر حال روایت داستانی «حانیه» مربوط به شهر یزد می‌شد و باید در آنجا تصویربرداری می‌کردیم. در کل دو ماه در شهر یزد مشغول تصویربرداری بودیم که به نظرم کار کردن در یزد شخصا برای من شیرین بود. چراکه توانستم با آثار باستانی و بناهای تاریخی ارزشمند آنجا آشنا شوم.

بازیگر سریال «حانیه» سپس گفت: یزد جز شهرهای ارزشمند کشورمان است. در کل برای تصویربرداری «حانیه» در یزد سختی خاصی برایمان به وجود نیامد.

چراکه همه ما در خدمت کار بودیم و ارتباط خوبی با کارگردان و سایر عوامل داشتیم. فقط یکسری از عوامل پشت صحنه که به نظرم در هر کاری ممکن است وجود داشته باشد، متأسفانه اشتباه گزینش شده بودند.

اما به هر حال این مشکلات پیش می‌آید. به نظرم باید در کارهای تاریخی در بخش صحنه و لباس دقت بیشتری انجام بگیرد؛ چراکه اینگونه کارها معمولا با حساسیت‌های بیشتری همراه است.

در هر صورت همه گروه دست به دست هم دادیم تا اشتباهات به وجود آمده را پوشش دهیم و خدا را شکر با نظارت‌های آقای اشکذری در مقام کارگردان اتفاق بدی در پخش رُخ نداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا