ارسال حواله وسترن یونیون ساده و کاربردی برای انتقال پول

آن دسته از افرادی که به‌دنبال انتقال پول به حساب‌های بین المللی هستند، همواره با چالش‌های متعددی رو به رو می‌شوند. چنین موضوعی هنگام دریافت پول هم صدق می‌کند و کاربران ایرانی به‌دلیل تحریم‌های سیاسی و محدودیت‌هایی که از داخل کشور اعمال شده است، همواره باید در چندین مرحله سخت این کار را انجام دهند.

به گزارش پارسینه پلاس، شاید برای‌تان جالب باشد که این پروسه سخت با کمک حواله وسترن یونیون می‌تواند بسیار ساده‌تر پیش روی کند. ما در ادامه قصد داریم که این روال را به شکل ساده‌تری برای شما توضیح دهیم. به نظر شما حواله پول با کمک وسترن یونیون چه تفاوتی با روش‌های دیگر دارد؟

سرویس‌های مبادلات ارز شیوه‌های سخت و گاها نشدنی را برای انتقال پول ارائه می‌کنند،‌ اما وسترن یونیون کارتان را به مراتب ساده‌تر خواهد کرد. ابتدا به مزایای استفاده از وسترن یونیون پرداخت و سپس شیوه انجام حواله را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

آشنایی با سرویس وسترن یونیون

وسترن یونیون سرویسی برای انتقال پول از حسابی به حساب دیگر بوده و می‌توانید برای مبادلات ارزی هم از آن استفاده کنید. نکته‌ای که باعث می‌شود تا وسترن یونیون ابزاری ارزشمندتر از روش‌های دیگر برای انتقال پول باشد، کاهش هزینه‌ها و کارمزدها است. وسترن یونیون جزو شرکت‌های پیشرو بوده و دغدغه‌های شما را برای انتقال پول کاهش خواهد داد. این سرویس سرعت انتقال پول را هم افزایش داده و می‌توانید برای تمام مقاصد شخصی و تجاری خود از آن استفاده کنید. وسترن یونیون اکوسیستم بدون تغییری در طول سال‌های اخیر داشته است و همین سبب می‌شود تا بیشتر به آن اعتماد داشته باشیم.

انتقال پول با وسترن یونیون

اولین روشی که می‌توانید برای حواله از طریق وسترن یونیون اقدام کنید، مراجعه به نمایندگی است. می‌توانید با گذرنامه معتبر خود به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده و با پر کردن فرمی که تحویل می‌گیرید، تراکنش مورد نظر خود را ثبت کنید. سپس استعلام لازم انجام خواهد شد و مبلغ موردنظر پس از مدت زمان تعیین شده ارسال خواهد شد. می‌توانید این کار را به صورت شخصی هم انجام دهید. برای این منظور، باید به وب سایت وسترن یونیون مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. وسترن یونیون یک اپلیکیشن کاربردی هم دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

در ارسال حواله وسترن یونیون، میزان ارز و کشور مقصد را باید تعیین کنید. نام پاسپورت دریافت کننده وجه هم باید توسط ارسال کننده وارد شود. در این حال، تیم «صرافی ریال» درخواست شما را بررسی کرده و رسید آن در اختیارتان رار داده خواهد شد. حال فرد مورد نظر شما در خارج از کشور، باید توسط کد ۱۰ رقمی که شما در اختیارش قرار می‌دهید، به نمایندگی وسترن یونیون در کشورش مراجعه کرده و پول خود را دریافت کند.

دریافت حواله وسترن یونیون

نقطه مقابل ارسال پول با کمک وسترن یونیون، دریافت حواله است. به شکل مشابه می‌توانید به نمایندگی وسترن یونیون مراجعه کرده و با تحویل دادن مدارک هویتی خود، پول خود را تحویل بگیرید. این مدارک شامل پاسپورت و شناسنامه است و کد امنیتی یا همان MTCN را هم باید تحویل دهید. دقت داشته باشید که اگر مراحل ارسال پول به حساب بانکی فرد گیرنده باشد، نیازی به مراجعه فرد نیست و بعد از مدت زمان تعیین شده این کار انجام خواهد شد. محدودیتی در دریافت پول از طریق حواله وسترن یونیون وجود ندارد و ممکن است که خود کشورها این محدودیت را تعیین کرده باشند.

تمامی تراکنش‌ها توسط وسترن یونیون بررسی می‌شوند و از نظر امنیتی چک خواهند شد. در نظر داشته باشید که خودتان هم نکات امنیتی را رعایت کرده و از واریز پول به حساب‌هایی که نمی‌شناسید، خودداری کنید. برای دریافت حواله وسترن یونیون در داخل کشور هم ابتدا اطمینان پیدا کنید که آشنای شما در خارج از کشور، مبلغ را از طریق وسترن یونیون برای‌ شما ارسال کرده است. اطلاعات مربوطه را می‌توانید در اختیار کارشناسان صرافی ریال قرار داده و معادل ریالی آن را دریافت کنید. در این هنگام هم باید کد ۱۰ رقمی MTCN را از ارسال کننده دریافت کرده و آن را در اختیار کارشناس سایت قرار دهید.

ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون از صرافی ریال

صرافی ریال خدمات ارزشمندی را در داخل و خارج از کشور در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال انتقال پول، حواله ارزهای مختلف مانند حواله لیر، حواله درهم، حواله دلار، حواله یورو و …. و خرید و فروش تتر در استانبول هستید، می‌توانید از خدمات این صرافی استفاده کنید. صرافی ریال دارای تنوع ارزی بالایی بوده و می‌توانید به ۷۰ نوع ارز رایج دسترسی پیدا کنید. قیمت لحظه‌ای ارزها در سایت ارائه می‌شود و با کمک آمارهای ارائه شده هم می‌توانید تصمیم گیری استراتژیک داشته باشید. روند انتقال پول به شیوه‌های مختلف به بیش از ۳۵ کشور دنیا انجام شده و سرعت و امنیت انجام کار هم کاملا تضمین شده است. از دیگر ویژگی‌های مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان حواله پول به اروپا و آمریکا با روش‌های مختلف
  • امکان تحویل فیزیکی پول یا واریز به حساب در روش‌های اعلام شده
  • ارائه کارمزد منطقی با توجه به حجم معاملات انجام شده
  • تائید هویت بسیار سریع برای کاربرانی که نیاز به دریافت سریع خدمات دارند

شما هم می‌توانید با مراجعه به وب سایت rialxe.com از ریز جزئیات خدمات این مجموعه آگاهی پیدا کنید. ریز جزئیات خدمات ارائه شده صرافی ریال در وب سایت ارائه شده و می‌توانید قیمت لحظه‌ای تمام ارزها و روند دریافت خدمات را نیز مطالعه کنید.

با تماس از طریق شماره تلفن ۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰   +۹۰ هم می‌توانید راهنمایی بیشتری از مشاورین و کارشناسان مجموعه دریافت کنید. کارشناسان در کنار شما هستند تا به تمام سوالات شما پاسخ داده و امکان پیشبرد سریع تراکنش‌ها را برای‌تان فراهم سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا