ازدواج پنهانی خانم رپر با عشق دوران دبیرستانش!

نیکی میناج خانم رپر آمریکایی تا حد زیادی زندگی عاشقانه خود را مخفی نگه داشته است که تا طرفداران زیادی از داستان ازدواج او خبر ندارند!

به گزارش پارسینه پلاس، نیکی میناج رپر مشهور و موفق آمریکایی پس از قهر و آشتی‌های بسیار با عشق دوران دوران دبیرستان خود ازدواج کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، نیکی میناژ، خواننده رپ آمریکایی، اخیرا به عنوان مجری جوایز موسیقی ویدئویی ام‌تی‌وی دیده شد. به نظر می‌رسد این خانم خواننده دچار مشکلاتی در زندگی مشترک خود باشد.

نیکی کنت پتی را در سن ۱۶ سالگی ملاقات کرد. کنت عشق دوران کودکی نیکی میناج بود تا زمانی که آن‌ها پس از جدا شدن مسیرشان بار دیگر رابطه عاشقانه‌ خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کردند.

رابطه عاشقانه این زوج برای زمانی بود که نیکی هنوز به شهرت و موفقیت جهانی دست یابد.

این زوج نهایتا در سال ۲۰۱۹ ازدواج کردند. نیکی و کنت همه چیز را برای مراسم پنهانی نگه داشتند.

هیچ اطلاعات خصوصی‌ای از روز ازدواج این زوج منتشر نشد. به گزارش وقت صبح خصوصی نگه داشتن این مراسم یکی از خواسته‌های نیکی میناج بود.

با این حال او از ازدواج با عشق دوران کودکی خود بسیار خوشحال بود.

دفاع نیکی میناج از ارتکاب جرم همسرش!

نیکی با اعلام ازدواج خود در اینستاگرام، عکسی از دو لیوان و کلاه بیسبال سیاه و سفید را به اشتراک گذاشت که عبارت عروس و داماد روی آن‌ها نوشته شده بود.

نیکی در ژوئن ۲۰۲۰ در مورد ازدواج خود صحبت کرد. این خانم رپر همواره درباره ازدواج خود بسیار صریح و بی تعارف صحبت کرده است.

نیکی میناج درباره ازدواجش گفت: «من نمی‌توانم شکایت کنم. من واقعاً شکایتی ندارم. فکر نمی‌کردم به این اندازه شاداب و آرامش بخش باشد.

حتی اگر ازدواج نکرده باشید، وقتی کسی را دارید که شبیه شماست. کسی که شما را درک می‌کند، این باعث می‌شود احساس کنید بهترین جای دنیا هستید.»

اولین فرزند

این زوج سپس در جولای ۲۰۲۰ اعلام کردند که در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. نیکی این خبر را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد. او اولین فرزند خود را در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ به دنیا آورد.

شوهر این خانم خواننده پس از دستگیر شدن تحت عنوان یک مجرم جنسی در کالیفرنیا در حال حاضر یک سال را در حبس خانگی می‌گذراند.

او در جولای ۲۰۲۲ بار دیگر به سه سال حبس مشروط محکوم شد.

اوایل سال جاری گزارش شد که همسایه‌های این زوج به دلیل اتهامات و سابقه ارتکاب جرم این آقا سعی در خلاصی از شر این خانواده از محله شیک و باکلاس خود را داشتند.

نیکی میناج پس از محکوم شدن همسرش در فضای مجازی به حمایت از او پرداخت که با انتقاد طرفداران و کاربران اینترنتی مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا