استایل بهنوش بختیاری از ملکه‌ها سبقت گرفت / جواهرات گران قیمت خانم بازیگر + عکس

بهنوش بختیاری عکسی به همراه جواهرات گران‌قیمتش منتشر کرد.

به گزارش پارسینه پلاس، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون عکسی با استایل عجیب و جواهرات گران‌قیمتش در اینستاگرام خود منتشر کرد.

ماجرای شروع بازیگری بهنوش بختیاری

بختیاری اولین بار سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۱ ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و نخستین بار ۲۰ هزار تومان که رقمی نبود دستمزد گرفت. سال ۱۳۸۳ سر فیلم ازدواج صورتی بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش وی را راضی می کند. با پخش سریال خانه به دوش به شدت بازی و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود.

ماجرای آشنایی و ازدواج بهنوش بختیاری

ر سال ۱۳۸۴ سرکار سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا و از همانجا به خواستگاری و ازدواج ختم شد. همسرش علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد.

علت مادر نشدن بهنوش بختیاری چیست؟

بهنوش بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۱۳۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد. در ادامه بعد طی مراحم قانونی و دریافت مجوز برای گرفتن حق سرپرستی فرزند، همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

حمایت خانم بازیگر از ترانس ها

اگر فتوای امام خمینی (ره) نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود، امام خمینی فتوا نمی دادند.حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا