استقبال قهرمانانه از زنی که فوتبال اسپانیا را به هم ریخت!

لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا سرانجام تصمیم گرفت. تا از سمت خود استعفا دهد که دلیل آن هم به حواشی فینال جام جهانی زنان برمی‌گردد.

به گزارش پارسینه پلاس، روبیالس پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۳. ، در مراسم اهدای مدال رفتار نامتعارفی با جنیفر هرموسو داشت و حواشی بسیاری را پیرامون خود ایجاد کرد.

پس از این اتفاقات خود جنیفر هرموسو هم به طور رسمی از روبیالس به دلیل آزار جنسی شکایت کرد.

اما در روزی که لوییس روبیالس استعفا داد، جنی هرموسو به باشگاه خود، پاچوکا در مکزیک برگشت و همانند یک قهرمان از او استقبال شد.

 

روبیلاس از ریاست فدراسیون استعفا کرد

دوران روبیالس در فوتبال اسپانیا به پرحاشیه‌ترین شکل ممکن به اتمام رسید.

ورزش دات آنلاین: لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در گفتگو با پیرس مورگان اعلام کرد از سمت خود استعفا کرده است.

روبیالس پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۳، در مراسم اهدای مدال رفتار نامتعارفی با جنیفر هرموسو داشت. و حواشی بسیاری را پیرامون خود ایجاد کرد.

در پی این اتفاق، فیفا روبیالس را به مدت ۹۰ روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. و حتی پای مقامات قضایی نیز به این ماجرا کشیده شد اما رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا زیر بار رها کردن جایگاه خود نمی‌رفت.

پس از کش و قوس‌های فراوان این شخصیت پرحاشیه دقایقی پیش تایید کرد که دیگر نمی‌تواند به شغل خود ادامه دهد و استعفا کرده است.

روبیالس همچنین اعلام کرد این تصمیم را به ناچاری و بدون آن که تقصیری بر گردن او باشد اتخاد کرده. و برای اعلام آن، با اعضای خانواده خود مشورت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا