اشتباه کی‌پاپی باعث به دردسر افتادن شرکت سامسونگ شده است!

اشتباه گرفتن «لینو» عضو گروه کی‌پاپ استری کیدز با «شوگا» عضو گروه بی تی اس به دردسری بزرگ برای شرکت سامسونگ تبدیل شد!

اشتباهات سایت خبری شرکت سامسونگ در تشخیص این دو آقای آیدل مشهور به جنجالی بزرگ برای آن‌ها تبدیل شد!!

شرکت سامسونگ دو سفیر خود را با هم اشتباه گرفت!! سایت خبری این شرکت پنج بار لینو از گروه استری کیدز را با شوگا عضو گروه مشهور بی تی اس اشتباه گرفت!

شباهت گرفتن آیدل‌های مختلف کی‌پاپ با یکدیگر حتی برای طرفداران پر و پا قرص این سبک موسیقی نیز اتفاق می‌افتد. با این حال کاربران اینترنتی معتقدند لینو و شوگا هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند!!

لینو ۲۴ ساله و شوگا ۳۰ ساله هر دو آیدل‌های کی‌پاپ در دو گروه مشهور هستند. آن‌ها همچنین هر دو سفیران فعلی برند سامسونگ هستند.

شرکت فناوری کره‌ای سامسونگ رویداد سالانه «رونمایی محصولات گلکسی» خود را در کره جنوبی برگزار کرد. مهمانان مشهور بسیاری از جمله شوگا عضو گروه بی تی اس، وونیونگ از گروه آیو، جونگیون از گروه توایس و لینو از گروه استری کیدز در این مراسم حضور داشتند!

این مراسم بزرگترین رویداد سال برای طرفداران سامسونگ است. سام‌موبایل منبع اصلی برای آخرین اخبار، سیستم عامل، بررسی محصولات، آموزش‌ها و موارد دیگر سامسونگ، به روز رسانی‌هایی را از طریق توییتر در طول این مراسم در شبکه‌های مجازی منتشر کرد.

اعتراض طرفداران کی‌پاپ به سامسونگ!!

با ورود لینو به این مراسم سام‌موبایل ویدیویی از این آیدل محبوب با پیام و هشتگ‌هایی مخصوص منتشر کرد.

این پست در زمان نگارش این خبر، ۱.۵ میلیون بازدید و ۳۰.۷ هزار لایک داشته است. با این حال بیشتر این نظرات به تمسخر مدیر رسانه‌های اجتماعی سام‌موبایل پرداخته است. این کاربران به تاریخچه ویرایش این پست اشاره کردند.

یکی از ویژگی‌هایجدید شبکه اجتماعی توییتر شامل امکان ویرایش توییت‌ها است. با این حال، چند نکته وجود دارد: شما باید این کار را ظرف ۳۰ دقیقه پس از ارسال پست انجام دهید و تنها می‌توانید یک پست را پنج بار ویرایش کنید! کاربران اینترنتی نیز می‌توانند تاریخچه ویرایش شما را مشاهده کنند.

تاریخچه ویرایش این پست نشان می‌دهد که مدیر رسانه‌های اجتماعی سام‌موبایل در ابتدا او را به عنوان شوگا از گروه بی تی اس معرفی کرده بود! این پست حتی شامل هشتگ‌ها، ایموجی‌های قلب بنفش و نام گروه بی تی اس بود.

مدت کوتاهی بعد، نام شوگا از این پست حذف شد. با این حال، همه چیز به همان شکل سابق باقی مانده بود!

بالاخره پس از مدتی مسئولان این صفحه در فضای مجازی متوجه شدند که این آیدل اصلا عضو گروه بی تی اس نیست!  با این حال، اشتباهات به اینجا ختم نشدند!! مدیر رسانه‌های اجتماعی سپس از او به عنوان «لی مین هو» یاد کرد. لی مین هو نام واقعی این آیدل است با این حال هنرمند ۲۴ ساله با نام هنری خود یعنی «لینو» شناخته می‌شود.

پس ار دو بار ویرایش دیگر بلاخره به نسخه فعلی و نهایی رسیدیم که شامل تمام هشتگ‌های صحیح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا