اعترافات “زین مالک” خواننده مشهور درباره کتک زدن مادر زنش!

زین مالک خواننده سابق گروه وان دایرکشن سکوت خود را در مورد هل دادن یولاندا حدید شکست: «هر خانواده‌ای مشکلات خود را دارد!»

به گزارش سبک ایده آل، زین مالک خواننده مشهور بریتانیایی بلاخره درباره شایعات کتک زدن مادر زن سابقش صحبت کرده است.

زین مالیک در نهایت درباره شایعات دعوا با یولاندا حدید صحبت کرده است. دو سال از اتهامات این آقای خواننده به آزار و اذیت خانگی می‌گذرد.

زین مالک در دادگاه نسبت به این اتهامات اعتراض نکرد و مدعی شد که مادر همسر سابقش جی‌جی حدید را در جریان یک مشاجره هل داده است.

زین مالک ۳۰ ساله در اولین مصاحبه عمومی خود در شش سال گذشته، گفت: «اگر اتفاقی در خانواده بیفتد، ترجیح می‌دهم آن را بین خانواده نگه دارم».

او درباره خود و سوپرمدل ۲۸ ساله جی‌جی افزود: «واقعا احتیاجی به دخالت و نظرات تعداد زیادی از مردم نیست. مدیریت یک زندگی تنها میان دو نفر نیز به اندازه کافی سخت است.»

عضو سابق گروه بریتانیایی وان دایرکشن تاکید کرد که اگر این دعوا به آنن اندازه که شایعات می‌گویند بد بود، او نمی‌توانست حضانت دخترش را داشته باشد.

زین مالک و جی‌جی حدید دختری ۲ ساله به نام خای دارند.

این زوج پس از جدایی تصمیم گرفتند حضانت خای را به طور مشترک و نصف برعهده بگیرند.

آقای خواننده درباره رابطه خود با دخترش گفت: «من همیشه برای دخترم حاضر هستم و در هر فرصتی با او وقت می‌گذرانم. اگر می‌توانستم حضانت کامل او را داشته باشم با کمال میل قبول می‌کردم.»

زین مالک، جی جی حدید و دختراشان

آقای خواننده برای بحث‌های آنلاین وقت ندارد!

مالک توضیح داد که در آن زمان در مورد این ادعاها سکوت کرد زیرا دوست ندارد درگیر شایعات اینترنتی شود.

«من تمایلی به درگیر شدن در بحث‌های آنلاین ندارم. خواه ربطی به من داشته باشد یا نداشته باشد. زمان برای من با ارزش‌ترین چیزی که در زندگی دارم. زمان است. توضیح دادن تمام رفتار و تصمیماتم برای مردم زمان زیادی می‌برد و یک محیط ناسالم را برای زندگی من ایجاد می‌کند. بنابراین من فقط به خودم نگاه می‌کنم.»

او همچنین افزود که افراد درگیر در این مساله حقیقت را می‌دانستند و این تمام چیزی بود که برای او مهم بود. به گزارش وقت صبح او ادامه داد: «اگر کسی به خوبی درباره شرایط فکر کند، قطعا می‌تواند به این موضوع احترام بگذارید که من فقط نمی خواستم به چیز دیگری توجه کنم.

من نمی‌خواستم رابطه‌ام با یولاندا بدتر شود.»

مالک افزود که نمی‌خواهد «روایتی آنلاین» وجود داشته باشد که دخترش بتواند روزی به گذشته نگاه کند و «آن را بخواند».

«من معتقدم که با آن شرایط به بهترین شکل برخورد کردم. روشی دوستانه و محترمانه. این تمام چیزی است که احتیاج است بگویم.»

در سپتامبر ۲۰۲۱، مالک و جیجی پس از متهم شدن مالک به تعرض به یولاندا حدید، از یکدیگر جدا شدند. خواننده بریتانیایی در آن زمان این اتهامات را رد نکرد و توضیح داد که این یک «مسئله خصوصی» است.

در همان ماه، جی‌جی در بیانیه‌ای که از طریق سخنگوی خود منتشر کرد اختلافات خانوادگی خود را تا حدی توضیح داد.

با این حال خانم سوپرمدل نیز تنها بهترین‌ها را برای دخترش می‌خواسته و از طرفداران تقاضا کرد تا حریم شخصی خانوادگی آن‌ها را حفط کنند.

زین مالک و جی جی حدید

آقای خواننده محبوب دادگاهی شد!

زین در دادگاه توسط وکیل یولاندا به هل دادن مادر زنش در کمد که ناشی درد جسمی و روحی شدید برای این مدل سابق ۵۹ ساله شده بود، متهم شد. با این حال این خواننده هرگونه تماس فیزیکی با یولاندا حدید را تکذیب کرد.

او همچنین متهم شد که بر سر جیجی فریاد زده است و از او خواسته است تا از همسرش در مقابل مادرش حمایت کند. بر طبق سایعات مالک حتی با یک نگهبان امنیتی که در محل حضور داشت نیز درگیر شد.

آقای هنرمند در مقابل اتهامات اعتراضی نکرد و جمعا به ۳۶۰ روز حبس تعریضی محکوم شد. او همچنین مجبور شد یک کلاس مدیریت خشم و یک برنامه نظارت بر خشونت خانگی را تکمیل کند و به او دستور داده شد که از یولاندا و نگهبان دوری کند.

جیجی و مالیک در سپتامبر ۲۰۲۰ پس از گذشت ۵ سال از دخترشان خای استقبال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا