اعضای بی‌تی اس درمورد ایران چه نظری دارند؟

گروه بی‌تی اس یک گروه پسرانه هفت نفره هستند که زیر نظر کمپانی بیگ هیت (bighit entertainment) فعالیت می‌کنند.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از وقت صبح،  BTS در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ با سینگل «no more dream» از البوم «۲ cool ۴skool» شروع به کار کردند. و جوایز زیادی را تحت عنوان ” بهترین گروه تازه کار سال ” از آن خود کردند.

آن‌ها به دلیل این که در اهنگ‌های خود مشکلات جامعه و فشارهایی که روی نوجوانان و جوانان هست و احساسات و تجربیات شخصیه خودشان را بدون ترسی بیان می‌کنند. محبوبیت بسیاری کسب کردند و همیشه طرفداران خود را برای دنبال کردن اهداف و ارزوهایشان تشویق می‌کنند. و با شعار ” love yourself ” طرفداران خود را دعوت به دوست داشتن خود می‌کنند.

نامجون

توی پشت صحنه‌ی قسمت ۴۳ ران بی‌تی اس نامجون گفت که از ته دلش برای کوروش کبیر احترام قائل است. و همچنین اون قسمتی از شاهنامه و قسمتی از کتاب پزشکی ابوعلی سینا رو هم خوانده است.

جین

توی ران بی‌تی اس جین گفت غذاهای ایران به خوشمزگی معروف هستند و من دوست دارم امتحانشون کنم. من اسم چند تا از غذاهای ایرانی رو مثل قرمه سبزی و ته چین رو بلدم و خیلی دوست دارم امتحانشون کنم.

جیمین

توی ویلایو اخیر جیمین یکی از فن‌ها گفت: جیمین میدونستی تو فن‌های زیادی در کشور ایران داری؟ جیمین با لبخند گفت:

بله اونا همیشه به من لطف دارند و من تا حالا چند تا توییت از فن‌های ایرانیمو خوانده‌ام و از نظر من مردم خیلی جذابی هستند.

اعضای بی‌تی اس درمورد ایران نظرات مثبتی دارند.

شوگا

ویدیویی از پشت صحنه‌ی موزیک ویدئو آگوست دی پخش شده بود که شوگا می‌گفت که خیابون تهران توی سئول جای قشنگی است. و او دوست دارد آن خیابون را در سئول ببیند و امیدوار است آنجا جای قشنگی باشد.

جونگ کوک

توی برنامه ویکلی ایدول کوکی گفت که وقتی نت گردی میکرده اتفاقی عکسایی از تخت جمشید رو دیده و شیفته تاریخ ایران شده است. و خیلی دوست داره به ایران خصوصا شیراز سفر کند.

جیهوپ

توی پشت صحنه‌ی بنگتن گایو جیهوپ گفت: من علاقه زیادی به گربه‌ها دارم. اما خیلی مشتاقم که یک گربه‌ی پرشین کت به رنگ طوسی داشته باشم گربه‌های پرشین واقعا زیبا هستند.

تهیونگ

تهیونگ جواب یک فن رو در توییتر داد: او در جواب فنی که نوشته بود:

آیا از لباس هاتون با طرح ایرانی خوشتون اومد؟ گفت:

بله اونا واقعا خاص و بی‌نظیر بودند. طرح‌های ایرانی فوق العاده و همچنین این طرح‌های زیبا باعث شد من درباره‌ی ایران کنجکاو بشم. پس تحقیق کردم و فهمیدم ایران تاریخ و فرهنگ بسیار زیبایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا