افزایش درگیری بین نزدیکان تتلو بعد از بازداشت!

درحالیکه طبق آخرین خبرها تتلو حداقل دو شاکی خصوصی در ایران دارد، اطرافیان تتلو در ترکیه باهم وارد جنگ شدند.

به گزارش پارسینه پلاس، با گذشت چندروز از بازداشت تتلو در ایران، اختلافات نزدیک ترین افراد به این خواننده جنجالی شدیدتر شده است.

در آخرین خبر سعید گنجی که گروه‌های به اصطلاح تتلیتی او را بیشتر به رسمیت می‌شناسند قرار است افشاگری کند.

تا اینجای کار او نام چند فرد و یک پیج را آورده که مدعی است کلاهبرداری کرده‌اند. از آنجایی که چنین ادعاهایی قابل اثبات نیست وقت صبح نامی از آنها نمی‌برد.

بنابر ادعای سعید گنجی، چند مرد از کسانی که در خانه تتلو حضور داشتند از دختران طرفدار تتلو باج می‌گرفتند و فساد اخلاقی داشتند.

این ورزشکار که از دوستان قدیمی امیر تتلو است مدعی شده خود تتلو از این اتفاقات خبر نداشته و وقتی فهمیده برخورد کرده است.

از طرفی یکی از نزدیکان تتلو که دوست قدیمی وی در تهران بود و بعد از چند سال و وقتی بحث اتحاد نسل یک رپ شد به ترکیه رفت مدعی است تتلو دختران مخصوصا سحر قریشی را آزار داده است.

ماجرا به اینجا ختم نشد و اختلاف بین کنسرت گزار و مدیر برنامه به حدی بالا گرفت که از تتلیتی‌ها درخواست بلاک و ریپورت یکدیگر را کردند.

آنطور که رسانه های رسمی گزاررش دادند فعلا ترغیب به خودکشی دو دختر جزو شکایت خصوصی تتلو است.

اما مساله تعرض و کلاهبرداری بابت ارز دیجیتال و لغو کنسرت‌ها هم در بین دنبالکنندگان مطرح شده که مشخص نیست چقدر صحت داشته باشد.

در آخرین خبر به گزارش وقت صبح سعید گنجی در پیجش اعلام کرده به زودی لایوی با پوریا پوتک، رپر نسل سه و از نزدیکان تتلو برگزار می‌کند و همه چیز را در مورد اطرافیان می‌گوید.

منبع وقت صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا