افشاگری‌های مدل جوان درباره صنعت بی‌رحم مدلینگ!

لوتی ماس 25 ساله درباره تجربه‌های دردناک خود از کنترل‌گری‌های بیمارگونه صنعت مدلینگ صحبت کرده است!

به گزارش سبک ایده آل، صحبت درباره تجربه‌های تلخ لوتی ماس ۲۵ ساله درباره کار در صنعت مدلینگ او را به گریه انداخت!

لوتی ماس ۲۵ ساله اعتراف کرده است که کار در صنعت مدلینگ او افسرده و درمانده کرده بود. این مدل جوان خواهر ناتنی کیت ماس سوپرمدل مشهور دهه ۹۰ میلادی است.

اوتی ماس اعتراف کرد که پس از سختی‌های زندگی در صنعت مدلینگ به مواد مخدر روی آورده است.

این مدل ۲۵ ساله پس از سال‌ها احساس ناخشنودی، صراحتاً درباره گذشته مدلینگ خود و تاقیرش در روی آوردن به مواد مخدر صحبت کرد. لوتی از سنین جوانی مسیر خواهر بزرگترش را دنبال کرد. او در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار در مجلات مد و فشن ظاهر شد، زمانی که در عکس‌های عروسی کیت به عنوان ساقدوش حضور پیدا کرد.

فقط چند سال بعد، او فعالیت خود به عنوان یک مدل را آغاز کرد. برای اولین حضورش بر روی جلد مجلات مد و فشن، لوتی بر روی مجله نوجوانان ووگ حاضر شد. در سال ۲۰۲۱ لوتی تصمیم گرفت برای همیشه با دنیای مدلینگ خداحافظی کند.

قوانین و فشارهای سنگین صنعت مدلینگ!

لوتی فاش کرد زمانی که تنها ۱۸ سال داشت به او دستور داده شده که دور کمرش باید تنها ۵۸ سانتی متر باشد! با وجود لاغری و زیبایی، لوتی هیچوقت سالم یا شاد نبود. فشارهای این صنعت باعث شد که او به مواد مخدر اعتیاد پیدا کند.

او با یادآوری آن زمان فاش کرد: «همیشه باید به روش خاصی رفتار می‌کردم. نباید حتی به اندازه یک سایز تغییر وزن پیدا می‌کردم. من یک مربی شخصی و جلسات تغذیه داشتم. اجازه نداشتم کاری با موهایم انجام دهم که مورد تایید تیم نبود. من اجازه نداشتم با افراد خاصی وقت بگذرانم.»

لوتی که اکنون ۲۵ سال دارد افزود: «زندگی من بسیار کنترل شده بود. من به جلسات عکاسی مد می‌رفتم. با این حال قبل و بعد از آن‌ها گریه می‌کردم. همیشه وانمود می‌کردم که خوشحالم. نمی‌دانستم تا چه حد افسرده شده‌ام. وقتی در سال ۲۰۲۱ مدلینگ را کنار گذاشتم، هیچ آژانسی نداشتم که به من بگوید چه کار کنم. وقتی از سنین جوانی چنین امکاناتی داریدبه آن عادت می‌کنید. من خیلی گم شده بودم. من مسیرم را گم کردم و با افراد بسیار بدی معاشرت کردم.»

این خانم مدل سابق سلامتی امروز خود را مدیون دوست صمیمی خود است. لوتی اعتراف می‌کند که دوست صمیمی‌اش به او درباره مسیر اشتباه او اخطار داد. لوتی درباره دوست صمیمی‌اش گفت: « او شخصی بود که به من اخطار داد. لو به من گفت که به کمک احتیاج دارم. پس من به توانبخشی رفتم. این همان چیزی بود که نیاز داشتم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا