اقامت زلزله زدگان مراکشی در هتل لوکس رونالدو

رونالدو هتل لوکسش را به زلزله‌زدگان مراکش اختصاص داد.

به گزارش پارسینه پلاس، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر کشور آفریقای شمالی را لرزاند و تلفات و خسارت زیادی به جای گذاشت، و هتل کریستیانو رونالدو سرپناه بازماندگان شد.


زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر جمعه شب مراکش را لرزاند و بیش از ۱۰۰۰ کشته و ۶۵۰ زخمی بر جای گذاشت. یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های فوتبال جهان نقشی کلیدی در کمک به افراد آسیب‌دیده ایفا کرد و او کسی نیست جز کریستیانو رونالدو. مردم پس از زلزله به هر ساختمانی که توانستند پناه بردند، از جمله هتل کریستیانو رونالدو در حومه مراکش.

هتل رونالدو در مراکش کجاست؟

هتل ۴ ستاره پستانا CR7 مراکش در فاصله کمی از مرکز تاریخی شهر قرار دارد و فضایی الهام گرفته از سنت مراکشی با فضاهای بزرگ، روشن و رمانتیک دارد.

در مجموع دارای ۱۷۴ اتاق و سوئیت بسیار جادار و مجهز، با دکوراسیون منحصر به فرد، نور طبیعی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و رستوران است که درهایش را به روی زلزله‌زده‌ها باز کرده است.

ایرن سیکساس اسپانیایی که یکی از افرادی است که در این زلزله آسیب دیده به TVE گفت: «مجبور شدیم به مناطقی از مراکش برویم که هتل‌های لوکس بیشتری دارد.

به هتل کریستیانو رونالدو رسیدیم که در حومه شهر است. تمام شب را در خیابان خوابیدیم و ساعت ۷ صبح وارد هتل شدیم. همه در لابی هستیم، افرادی با ملیت‌های مختلف و توانستیم اتاق بگیریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا