اولین عکس از بارداری همسر محمدرضا گلزار لو رفت

عکسهای از محمدرضا گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده و شایعه شده است که آیسان اقاخانی باردار است اما این خبر تاکنون توسط طرفین تائید نشده است.

به گزارش سبک ایده آل، عکسهای از محمدرضا گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده و شایعه شده است که آیسان اقاخانی باردار است اما این خبر تاکنون توسط طرفین تائید نشده است. محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد.

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

 

محمدرضا گلزار

1 دیدگاه

  1. بخدا معصومه این شکلی نیست..خدایا اصلا مشخص نیست عکس چه کسیو فتوشاپ میکنید برای خودتون و میگید این زن گلزار هستش بعدشم این معصومه هست نه آیسان…دیگه دید اسمش یجورایی به دخترای این دهه هشتادیا و نودیا.نمیخوره برای خودش گفت آیسان صدا بزنید درضمن این دختر اصلا معروف نبود و کسی نمیشناختش بعد چطور اینهمه عکس ازش در اومد ک گفته شو برای اونه گلزار ک از مراسم نذاشت هیچ عکس و فیلمی بیرون درز کنه بعد در عجبم چجوری اینا رو از خودتو در میارید و توی توهم و خیالات عکس فتوشاپ میکنید و میگید آره این زن گلزار…اصلا شاید یه شکل دیگه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا