این تصاویر وحشتناک را پسر گوگوش از خودش منتشر کرد!+تصاویر

کامبیز قربانی، فرزند گوگوش (فائقه آتشین)، خواننده مشهور و سرشناس موسیقی ایران تصاویری عجیب و غریب از خودش منتشر کرده که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

به گزارش پارسینه پلاس به نقل از برترین‌ها، کامبیز قربانی، فرزند گوگوش (فائقه آتشین)، خواننده مشهور و سرشناس موسیقی ایران تصاویری عجیب و غریب از خودش منتشر کرده که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

بیوگرافی کامبیز قربانی

کامبیز قربانی پسر گوگوش و محمود قربانی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۷ در تهران است که سال هاست در آمریگا زندگی می کند. او صاحب دو فرزند به نام های دارا و مایا می باشد.

او تنها فرزند گوگوش حاصل ازدواج با محمود قربانی صاحب کاباره میامی است که در بیست و سوم آذر ماه سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد.

1 دیدگاه

  1. سلام آقا کامبیز مادرتون عاشق رها اعتمادی نیست بلکه از سوی مافیای قاچاق مواد مخدر باهمکاری رها تحت فشار روانی وتهدید به قتل افراد خانواده‌اش میباشد تا کل دارایی گوگوش را مال خود کنند بلایی که سر مرلین مونرو والویس پریسلی آوردن برای اثبات این امر تهدید به بمب گذاری در کنسرت ایشان بود که خانم گفتن نترسید شایعه است مادر شما در بیشتر کنسرت هاشون همش گریه میکردن کسیکه عاشق باشد گریه نمی‌کند گوگوش تا حالا از کدام مردی خیر دیده که از این گرگ جوان ببیند اینکه تمام امور مالی مادرتون را قبضه کرده کاملا غیر عادیست وشما میتوانید شکایت کنید این آقا عضو مافیای مواد مخدر است آدم خطرناکیست کهخودش را با تهدیدبه کشتن خانواده‌اش به مادرتون نزدیک کرده از پلیس بخواهید ایشان را بصورت نامحسوس تحت نظر قراربدن حالا غیر از اموال گوگوش،، جان خانم گوگوش در خطراست اگر بذارید با مادرتون ازدواج کند چند ماه بعد جسد مادرتون را بدلیل استعمال شدید مواد مخدر پیدا خواهید کرد. که با تهدید بخورد ای‌شان میدن وبعد هم فوت میشن وثروت هم در اختیار رهاو بدنامی برای خانم. گوگوش .حیف است چنین سرنوشتی برای مادرسختی کشیده شما رقم بخورداتهم بخاطر حیوان صفتی یک مشت قاچاقچی مفت خور. به مادرتون هم چیزی نگین فقط از پلیس کمک بخواهید. اگر میشه اصلا از مادرتون فاصله نگیرید هرچند رها نگذارد اگر از پلیس نثیجه نگرفتید با خبرنگارها مشورت کنید ببینید می‌توانند بشما کمک کنند تا مادرتون را نجات دهید مرتب هم بچههاتون برای مادربزرگ اظهار دلتنگی کنند وباور نکنید مادرتون عاشق رهای دیوانه است ایشان تحت شکنجه وتهدید هستن دائم بهشون زنگ بزنید ولو اینکه تلفن‌ را جواب ندهند بهر حال با یک وکیل صحبت کنید بگید اینکه مادرم تمام دارایی‌ را به یک جوان بدنام ببخشد غیر عادیست بگید جان مادرتون در خطر است بهتون کمک می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا