این دزدی در مشهد زن بینوا را راهی آی سی یو کرد+فیلم

سارقان در خیابان هاشمیه مشهد دست به سرقت خودروی یک خانم زدند.

به گزارش پارسینه پلاس، در این ویدئو همان جور که می‌بینیم خانمی که خودرویش به سرقت رفته بود در تلاش برای متوقف کردن سارقان. نقش بر زمین شد و متاسفانه بر اثر ضربه وارده در icu بستری شد.

 

متلاشی شدن یکی از بزرگ‌ترین باندهای سرقت خودرو

ایسنا: یکی از بزرگ‌ترین باندهای سرقت خودرو در مشهد متلاشی شد.

سردار بهمن امیری‌مقدم امروز در مراسم کشف بزرگترین باند سرقت خودرو مشهد خاطرنشان کرد:

با اقدامات وسیع و کارشناسانه پلیس آگاهی یکی از بزرگترین باندهای سرقت خودرو در مشهد کشف شد.

وی افزود: چهار پایگاه آگاهی در اطراف مشهد راه‌اندازی شده که تاثیر خوبی در کاهش جرایم داشته است.

وی افزود: باند سارقین از نمایشگاه معاملات خودرو خریداری می‌کردند که براساس مشخصات آن یک خودروی دیگری را به سرقت می‌بردند. و مدارک این دو را با هم جا به جا می‌کردند و یک خودرو را به صورت اوراق در می‌آوردند. که در این زمینه تعدادی نمایشگاه‌دار، تعمیرکار و اوراق‌چی دستگیر شده است.

امیری‌مقدم یادآور شد:

۱۶ نفر اعضای این باند بودند که پنج نفر سارق حرفه‌ای، پنج نفر اوراق فروش، سه نفر صافکار و یک نفر واسطه و دو نفر خانم تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه سارقین انبارهایی جهت نگهداری قطعات خودرو داشتند، افزود:

با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شده ۲۵ خودرو شناسایی شده که تاکنون ۱۴ خودرو کاملا اوراق شده. و تعداد هشت خودرو سالم مانده است و سه دستگاه خودرو بعضی از قطعات آن را اوراق شده است.

وی عنوان کرد: سارقین اکثرا خودروهای مدل بالا را به سرقت می‌بردند که حتی شماره شاسی خودرو را از بین برده بودند. و پلیس خودرو را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با شهرداری انجام شده است. قرار شده که ساختمان‌ها قبل از گرفتن پایان‌کار پارکینگ داشته باشند.

وی افزود: یک سری طرح‌هایی در استان به طور مستمر در حال اجرا است. و به صورت پنهانی به سمساری‌ها و اوراق فروش‌ها نظارت کامل داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا