بابک جهابنخش دوباره جراحی قلب کرد / کنسرت آذرماه آقای خواننده کنسل شد؟ + عکس

بابک جهابنخش در اینستاگرام نوشت: این یکی دوماهی که گذشت به خصوص بین کنسرت احساس اول و دومم مشکلات قلبیم بازم آرام میداد تا اینکه دیگه هفته قبل تحت عمل آنژیوپلاستی قرار گرفتم. خوشحالم که ۱۷ آذر با حال خیلی خیلی بهتر در یک اجرای با هیجان و با احساس آمیخته در کنارتونم. راستی لباس بیمارستان واقعا بامزه نبود؟ باحال بود و شاد ولی خدایش فقط به من بنده خدا مسن ها نمیومد.

بابک جهابنخش دوباره جراحی قلب کرد

بابک جهابنخش دوباره جراحی قلب کرد / کنسرت آذرماه آقای خواننده کنسل شد؟ + عکس

بابک جهابنخش دوباره جراحی قلب کرد / کنسرت آذرماه آقای خواننده کنسل شد؟ + عکس

شروع موسیقی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

رژیم غذایی بابک جهانبخش

من ذاتا استعداد چاقی دارم؛ البته نه به این معنا که خیلی چاق شوم ولی اگر رعایت نکنم، خیلی زود تپل می شوم و به همین دلیل رژیم غذایی ام را معمولا رعایت می کنم.به نظرم یک هنرمند لازم است که تناسب اندام هم داشته باشد.

پوشش و لباس بابک جهانبخش

خیلی برایم مهم است و حس می کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است؛ البته خیلی اهل این نیستم که دائم به ظاهر و موهایم برسم و مدل های مختلف را امتحان کنم .من اتفاقا در بحث پوشش هم طرفدار سادگی و راحتی هستم.

پیشنهادات بازیگری بابک جهانبخش

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته ام، ولی تا الان که مقاومت کرده ام ! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می کند و هرکسی هرکاری نباید انجام دهد. نباید باوری که مردم از تو دارند را خراب کنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا