بازیگران ایرانی که فرزند ندارند+عکس

این زوج‌های سینمای ایران بعد از سال‌ها زندگی مشترک هنوز طعم پدر و مادر شدن را نچشیده‌اند.

به گزارش پارسینه پلاس، زندگی زوج های هنری یکی از جذاب ترین سوژه ها برای مردم هستند. اغلب زوج های هنری در ایران از شهرت خاصی برخوردار هستند. برخی زوج های هنری چندین فرزند دارند و برخی از این زوج های هنری هنوز کودکی را به دنیا نیاورده اند. زوج های هنری همچون مردم عادی تصمیمات مختلفی را برای خود می گیرند.

در ادامه مطلب به زوج‌های هنری سینمای ایران که بچه ندارند خواهیم پرداخت.

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان هم از آن زوج‌های هنری هستند که چیزی نزدیک به ۴۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما هرگز طعم بچه دار شدن را نچشیده‌اند و طبق گفته خود خانم بازیگر از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که عشقشان بین خودشان بماند و هرگز آن را با وجود بچه تقسیم نکنند و زیر بار مسئولیت بچه دار شدن نرفتند.

مهوش وقاری و مرحوم محسن قاضی مرادی

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی زوج هنری پیشکسوتی هستند که سالهای زیادی از عمرشان را در کنار هم سپری کردند. خانم بازیگر در روزهای بیماری و پیری پرستار همسرش بود. مهوش وقاری در یک مصاحبه اعلام کرد که دوبار باردار شده است اما بارداری او با مشکل مواجه شد و این زوج فرزندی ندارند.

جناب محسن قاضی مرادی ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به رحمت ایزدی پیوست.

رضا عطاران و فریده فرامرزی

رضا عطاران و فریده فرامرزی یکی از زوج‌های هنری قدیمی سینما هستند که سال ۷۳ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان هرگز بچه دار نشدند و طبق خبرهای منتشر شده از مصاحبه آقای بازیگر توافق این زوج از ابتدا بر بچه دار نشدن بوده است.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و نیما فلاح یکی دیگر از زوج‌های هنری هستند که نزدیک به ۲۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند. این زوج وفادار یکی از موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین زوج‌های هنری هستند که از آن‌ها میتوان به عنوان زوج خوشحالی که همیشه در کنار هم هستند نام برد.
فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی هم یکی دیگر از زوج‌های هنری سینمای ایران هستند که با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان (بیش از ۲۰ سال) هرگز به بچه دارشدن فکر نکرده‌اند و به گفته خود آقای بازیگر آزادی‌های دوران جوانی را با تنهایی‌های پیری تاخت زده‌اند و با یکدیگر بر سر بچه دار نشدن به توافق رسیده اند.

منبع: فتوکده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا