برند معروف زارا درمیان مسلمانان محکوم شد

این برند بین‌المللی مد مستقر در اسپانیا اعلام کرد که کمپین خود با عنوان "ژاکت" را به دنبال فراخوان‌های حامیان فلسطینی برای تحریم در رسانه‌های اجتماعی لغو می‌کند.

به گزارش پارسینه به نقل از نیویورک پست، زارا یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده است که تصاویری از مانکن های پیچیده شده در ملحفه های سفید را نشان می دهد که منتقدان عصبانی ادعا می کنند شباهتی به قتل عام در نوار غزه دارد.


بسیاری از کاربران برای این برند محبوب نوشتند شما قصد توهین به مسلمان ها و اتفاقات اخیر غزه را داشتید و باید خرید از این برند متوقف و این برند تحریم و کنسل شود.
این برند بین‌المللی مد مستقر در اسپانیا اعلام کرد که کمپین خود با عنوان “ژاکت” را به دنبال فراخوان‌های حامیان فلسطینی برای تحریم در رسانه‌های اجتماعی لغو می‌کند.
زارا در بیانیه‌ای گفت: «این کمپین که در ماه ژوئیه طراحی شد و در سپتامبر عکس‌برداری شد، مجموعه‌ای از تصاویر مجسمه‌های ناتمام را در استودیوی مجسمه‌ساز ارائه می‌کند و تنها با هدف نمایش لباس‌های دست‌ساز در یک زمینه هنری ایجاد شده است.»


زارا افزود:« متأسفانه، برخی از مشتریان از این تصاویر که اکنون حذف شده اند، احساس رنجش کردند و چیزی دور از آنچه در زمان ایجاد آنها در نظر گرفته شده بود، در آنها دیدند. زارا از این سوءتفاهم متاسف است و ما مجدداً احترام عمیق خود را نسبت به همه تأیید می کنیم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا