بریتنی اسپیرز: تیلور سویفت “نمادترین زن پاپ” نسل خود است

بریتنی اسپیرز خواننده و رقصنده آمریکایی؛ او به تازگی عکسی از خود و «تیلور سویفت» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

به گزارش پارسینه پلاس، بریتنی اسپیرز خواننده و رقصنده آمریکایی؛ او به تازگی عکسی از خود و «تیلور سویفت» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

بریتنی اسپیرز سه سال قبل از اولین آلبوم خود و لحظه ای که برای اولین بار با تیلور سویفت ملاقات کرد، به اشتراک گذاشت. در ادامه می توانید عکس ها را مشاهده کنید بریتنی اسپیرز و تیلور سویفت این را ببینیدپیرز درباره تیلور سویفت صحبت می کند

این خواننده عکس های خودش و تیلور سویفت منتشر شد که یکی مربوط به سال ۲۰۰۳ و دیگری مربوط به سال ۲۰۰۸ است. عکس سال ۲۰۰۳ قبل از انتشار اولین آلبوم بریتنی اسپیرز بود و عکس سال ۲۰۰۸ مربوط به زمانی بود که اسپیرز در تور بود. اسپیرز به یاد آورد که در حین تور، دوستی او را به دختر جوانی معرفی کرد که می خواست خواننده شود.

اسپیرز نوشت: این خیلی وقت پیش بود اما خیلی جالب بود. دوست صمیمی من در آن زمان دستیار مدیر من بود و او هم می خواست به عنوان مدیر شروع به کار کند. در زدند و گفت: من دختری به نام تیلور دارم که می خواهد برایت آواز بخواند.

او ادامه داد:حتما گفتم بله!!! وارد شد و با گیتارش آهنگ زیبایی خواند. گفتم او باورنکردنی است!!! عکس گرفتیم و او تبدیل به معروف ترین زن پاپ نسل ما شد. دیدن اجرای او در استادیوم ها خوب است و من ترجیح می دهم به جای موزیک ویدیو، فیلم کنسرت ها را تماشا کنم. او فوق العاده زیباست! من او را دوست دارم.

نظر شما در مورد عکس «تیلور سویفت» و «بریتنی اسپیرز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: هالیوود ریپورتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا