بنیان گذار فیسبوک به کنسرت “تیلور سوئیفت” رفت!

مارک زاکربرگ بنیان گذار فیسبوک و مدیر عامل متا خانواده‌اش را به تور خواننده آمریکایی تیلور سوئیفت در کالیفرنیا برده است!

به گزارش پارسینه پلاس، مارک زاکربرگ و همسرش، دکتر پریسیلا چان، دخترانشان را برای یک شب به یادماندنی به کنسرت تیلور سوئیفت بردند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مدیر عامل متا و همسرش، دکتر پریسیلا چان، پدر و مادر اورلیا ۴ ماهه، آگوست ۵ ساله، و ماکسیما ۷ ساله هستند. مارک زاکربرگ و همسرش، دکتر پریسیلا چان، دخترانشان را برای یک شب به یادماندنی به تور تیلور سوئیفت در سانتا کلارا، کالیفرنیا بردند.

مارک زاکربرگ با انتشار مجموعه‌ عکس‌هایی شیرین در صفحه اینستاگرام خود این تجربه را به اشتراک گذاشت. زاکربرگ در توضیح این پست نوشت: «زندگی پدری که چند دختر داردا».

اولین تصویر زاکربرگ را نشان می‌دهد که در کنار چان ۳۸ ساله لبخند می‌زند. در حالی که هر دو نگین‌هایی رنگارنگ را بر روی صورتشان چسبانده بودند.

عکس بعدی چان را نشان می‌دهد که در کنار دو دخترشان نشسته بود در حالی که دخترانشان از بالکن به خانم خواننده نگاه می‌کردند. آخرین عکس نیز عکس مشابهی بود که دست زاکربرگ را با دستبندهای دوستی فراوان نشان می‌داد. دستبندهایی که در تور اخیر تیلور سویفت به یک سنت تبدیل شده‌اند.

مارک زاکربرگ و خانواده‌اش در کنسرت تیلور سویفت

بنیان گذار فیسبوک و همسرش صاحب سه دختر هستند!

جمعه شب تنها یکی از اجراهای سوئیفت در استادیوم Levi’s بود.گروه هایم و گریسی آبرامز پیش از این ستاره در این استادیوم به اجرا پرداختند. در مرحله بعد، سوئیفت شش کنسرت در لس آنجلس دارد که از تاریخ ۳ تا ۹ اگوست در استادیوم SoFi اجرا خواهند شد.

خانواده زاکربرگ در ماه مارس از کوچکترین فرزند خود استقبال کردند. او در آن زمان در اینستاگرام با انتشار عکس‌هایی که خود و همسرش را در کنار نوزاد تازه متولدشان نشان می‌داد، اعلام کرد.

زاکربرگ در توضیح این پست نوشت: «به دنیا خوش آمدی، اورلیا چان زاکربرگ! تو نعمت کوچک خانواده ما هستی.»

چان و زاکربرگ در سال ۲۰۰۳ در یک مهمانی در دانشگاه هاروارد ملاقات کردند. این زوج در ماه می سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند. آن‌ها سال گذشته دهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند. زاکربرگ در آن زمان نوشت: «۱۰ سال ازدواج و نیمی از زندگی مشترک ما. به امید روزها و ماجراجویی‌های بیشتر.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا