به‌خاطر پیامک‌های شیطانی؛ مردی مزاحم تلفنی همسرش را کشت

ماجرای این پرونده جنایی از بیست ونهم مرداد سال ۱۳۹۹ هنگامی رخ داد که مرد عینکی چاقوی ضامن دار را به دست گرفت و به سوی منزل مردی متاهل در یکی از روستاهای شهرستان خواف حرکت کرد که از مدتی قبل کینه او را به دل گرفته بود.

به گزارش پارسینه پلاس، افکار و خیالات متفرق هم نمی توانست ذهن آشفته او را از آخرین پیامک های شیطانی دور کند که در گوشی تلفن همسرش دیده بود! خشم در چهره مرد عینکی موج می زد و او با یک تصمیم وحشتناک و نسنجیده ،دست به گریبان بود که ناگهان خود را مقابل منزل«ع» دید.پدر و مادر«ع»در حیاط منزل مشغول خرد کردن علوفه های دام بودند که مرد عینکی نام «ع» را بلند صدا زد.

لحظاتی بعد وقتی او مقابل مرد عینکی قرار گرفت ناگهان تیغه سر ضامن دار درهوا چرخید و بر سینه «ع» فرود آمد.درحالی که قطرات خون برخاک های زمین می ریخت مرد عینکی از محل گریخت و سوار بر خودرو به سوی پاسگاه انتظامی در یکی از روستاهای اطراف رفت و خود را تسلیم قانون کرد.

طولی نکشید خانواده«ع» وحشت زده و سراسیمه از خانه بیرون آمدند و با صحنه دلخراشی روبه رو شدند که لحظاتی قبل رقم خورده بود اگر چه مجروح این حادثه دلهره آور بلافاصله به بیمارستان خواف انتقال یافت اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این گونه پرونده ای جنایی شکل گرفت.

 

منبع: خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا