بوسه جنجالی در فینال جام‌جهانی زنان و حواشی آن+فیلم

ویدیویی از داخل اتوبوس بعد قهرمانی بانوان اسپانیا در جام جهانی لو رفته که نکات جنجالی دارد که در ادامه مشاهده میکنید.

ویدیویی از داخل اتوبوس بعد قهرمانی بانوان اسپانیا در جام جهانی لو رفته که نکات جنجالی دارد. جنی هرموسو داره گوشیشو چک میکند و در فضای مجازی عکسی را پیدا میکند که بوسه روبیالس با هرموسو، به بوسه کاسیاس و سارا تشبیه شده است. هرموسو با خوشحالی و خنده داره کلیپ رو به بقیه نشون‌میده.

در ادامه یکی از هم تیمی ها میپرسه ماجرا چیست؟ هرموسو هم داره با اشتیاق براش تعریف میکنه. بعد از توضیح ماجرا هم تیمی های او در اتوبوس فریاد «بوسه باید تکرار شه» رو سر میدن.

قاضی دادگاهی در اسپانیا، لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا را از رفتن به فاصله ۲۰۰ متری جنی هرموسو بازیکن تیم ملی زنان این کشور منع کرد. امروز دادگاهی در مادرید اقدام به بررسی شکایت کیفری با اتهام «آزار جنسی و اجبار» علیه رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا کرد. دادستان‌ها خواستار صدور دستور منع نزدیک شدن به خانم هرموسو بودند. آقای روبیالس که امروز برای اولین بار در دادگاه حاضر شد. اتهام آزار جنسی به خانم هرموسو با بوسیدن لب‌های او پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی زنان را رد کرد. وکیل خانم هرموسو گفت که این یک «بوسه بدون توافق» بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا