تاب بازی نادر سلیمانی و دخترش+فیلم

فیلمی از تاب بازی نادر سلیمانی و دخترش را مشاهده می کنید.

نادر سلیمانی متولد ۱۴ اسفند سال ۱۳۴۵ در شهر آبادان است او یکی از بازیگرن سریال های طنز ایران است.فیلمی از تاب بازی نادر سلیمانی و دخترش را در ادامه مشاهده می کنید.

نادر سلیمانی تا ۱۴ سالگی در منططقه ارتشی های کارون آبادان زندگی کرد، پس از شروع شدن جنگ به شهرستان ارسنجان فراس رفتند و بعد از چند سال حضور در ارسنجان برای کار و تحصیل در رشته بازیگری و زندگی به شهر تهران مهاجرت کرد.
نادر سلیمانی

 

شغل دوم رستوران داری

رستوران دخمه متعلق به نادر سلیمانی است و چند سالی است توسط او اداره می شود. او رستورانش را با این جمله افتتاح کرد : با خیال راحت میل کنید,سم ندارد!
نادر سلیمانی

شروع بازیگری

نادر سلیمانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم لاک پشت به کارگردانی علی شاه حاتمی شروع کرد.

در خلاصه این فیلم آمده :محموله های قاچاق در ایران طی چند مرحله لو می رود و شخصی به نام اسکندری در این رابطه به ایران می آید تا قضیه ی چگونگی لو رفتن محموله ها را پیگیری کند.

نادر سلیمانی با بازی در مجموعه ساعت خوش و باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.
نادر سلیمانی در سال ۱۳۸۷ در نقشی متفاوت در فیلم پسر تهرونی ایفای نقش کرد.
در خلاصه این فیلم آمده :  سروش تهرانی به تازگی از آمریکا برگشته و پدرش اصرار به ازدواج او دارد. اما سروش که در گذشته پنج بار شکست عشقی خورده حاضر به ازدواج نیست.
او در سال ۱۳۸۹ سریال پر طرفدار ستایش در نقش قاسم هندوانه فروش به ایفای نقش پرداخت.
خلاصه داستان سریال ستایش: قاسم آدم فقیری است که پس از مدتها شانس به او رو میکند و میتواند رونقی به کسب و کارش بدهد؛ اما بعد از فهمیدن موضوع اصلی و صداقت ستایش، حاضر نمیشود حق او را پایمال کند و با این که میداند اگر حقیقت را بگوید در نهایت به ضررش تمام خواهد شد، اما این کار را میکند.
او در سال ۱۳۹۷ در کنار کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی و سیروس گرجستانی ایفای نقش می کند.
سریال شرایط خاص (با نام پیشین:کلاف های رنگی) مجموعه تلویزیونی ای طنز به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمیاست که با نام اولیه «کلاف های رنگی» کلید خورد.این سریال محصول سال ۱۳۹۷ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا