تاریخ پخش فصل سوم سریال زخم کاری اعلام شد

سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر بوده است.

به گزارش پارسینه پلاس ، کارگردان سریال محبوب زخم کاری، محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری جدید از فصل سوم این سریال، خبر از آغاز پخش آن در اواسط بهار ۱۴۳۴ داد. محمدحسین مهدویان در متنی کوتاه نوشت.

“این روزها به سختی مشغول ساخت قسمت های جدید زخم کاری تا برای بازدید شما آماده شود. این داستان طولانی است. در سال ۱۴۳۳ هفته های زیادی با شما خواهیم بود. منتظر مالک و داستان هایش باشید. این سال است زخم کاری است”.

انتشار این خبر، شور و اشتیاق را در بین طرفداران این سریال که منتظر بازگشت مالک و سمیرا هستند، دوچندان کرد. فصل سوم زخم کاری با وعده داستانی پرماجرا و هیجان‌انگیز، نویدبخش لحظات دیدنی برای مخاطبان خواهد بود.

خلاصه فصل دوم سریال زخم کاری:

در فصل دوم زخم کاری سریال ایرانی شاهد جدایی مالک و سمیرا بودیم. سمیرا که از خیانت مالک رنج می‌برد، او را ترک کرد و راهی سفری پرمخاطره شد. حال در فصل سوم، مالک و سمیرا بار دیگر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، اما این بار شرایط به کلی تغییر کرده است. سمیرا دیگر زن سابق مالک نیست، او زنی زخم‌خورده و رنج‌دیده است که به دنبال انتقام است.

بازگشت سمیرا به معنای آغاز نبردی سخت برای مالک خواهد بود. سمیرا که از مالک کینه به دل دارد، قصد دارد از او انتقام بگیرد. این نبرد، داستانی پر از چالش و کشمکش را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا