تصویری از اتاق خواب لوکس گلزار و آیسان در دبی

محمدرضا گلزار عکسی از اتاق خواب مشترکشان را با آیسان در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش پارسینه پلاس، محمدرضا گلزار در اینستاگرام عکسی از اتاق خوابش در دبی منتشر کرده است. این بازیگر به تازگی ازدواج کرده است. همسر او آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ است.

در حالی که اخبار طلاق محمدرضا گلزار به تازگی در فضای مجازی منتشر شده بود، گفته شده این بازیگر به تازگی تصاویری از اتاق خوابش را منتشر کرده است!

چندی پیش رکنا نوشت موضوع طلاق محمدرضا گلزار در یک استوری اینستاگرامی و در قالب یک خبر ادعا شده است؛ این در حالی است که از ازدواج این بازیگر هنوز یک سال نگذشته است.

اخیرا امین فردین در استوری اینستاگرامی خود ادعا کرد که گلزار و آیسان آقاخانی هنوز یک سال از ازدواجشان نگذشته که در حال جدا شدند هستند.

اتاق خواب لاکچری محمدرضا گلزار در دبی

۳ دیدگاه

  1. این همه هنرمند جوان تازه نفس خوش چهره و با ظاهر و هیکل خوب هست که خلاق و با استعداد هم هستند ساللم و بدون حاشیه هم هستند
    سیستم چه اصراری دارد که هنوز از افرادی به عنوان هنرمند و بخصوص مدل تبلیغاتی استفاده کند که این همه حاشیه و مشکل دارند !! این همه فساد کرده اند !!! افرادی که از موقعیتی که در اختیارشان گذاشته شده بود این همه سواستفاده کردند این همه حاشیه و دردسر و مشکل درست کردند ! دهن مردم رو دهن سیستم رو دهن طرفداران رو حتی دهن خانواده ی خودشون رو دهن فرهنگ و هنر و تبلیغات رو حتی دهن خودشون رو سرویس کردند !! دهن همه رو سرویس کردند ! با پنهان کاری ها خیانت ها فسادها و زیاده خواهی هایشان !! با کارهای غیر حرفه ای شان !!!
    دست کم و حداقل به خاطر سن و سالشان مناسب نقش هایشان و بخصوص مدل تبلیغاتی شدن نیستند بخصوص در رویدادهای ورزشی !!!

  2. حتی شنیدن اسم گلزار چندش آور و حال به هم زن هست !!!
    نشان دادن تفریحات و امکانات رفاهی زندگی آدمهای ضعیف و چندش و حال به هم زن که برای رسیدن به کوچکترین شهرتی موفقیتی ثروتی جایگاهی قدرتی دست به هرکاری می زنند و به غیر حرفه ای ترین غیرحرفه ای ترین راهها متوسل می شوند و هر اخلاقی و انسانیتی را زیر پا می گذارند بیش از بیش نشان دهنده ی ضعف اونهاست نه اقتدارشون !!!
    من خودم اگر می خواستم مثل برخی از اینها از موقعیت های که در اختیار داشتم حداکثر سواستفاده را کنم از همه ی اینها باهوش تر و باستعداد تر و زرنگ تر بودم و بیشتر از تمام مردم به موقعیت ها شخصیت ها و منابع ثروت دسترسی داشته ام و بیشتر از تمام مردم امکان سواستفاده داشته ام !!!
    نمی دونم آدمی یا آدمهایی که از یک کلمه یا یک جمله ای که در فضای مجازی نوشته میشه اونقدررر سواستفاده می کنند اگر یک روز جای من بودند چکار می کردند !! حتما تا الان تمام ایران و تمام مردمش رو بلعیده بودند !!!!
    یه بزرگی یه حرف خیلی درستی زد که من خیلی بهش اعتقاد دارم می گفت برای رسیدن به پول نامحدود لازم نیست آدم بدی باشی لازم نیست فریبکار و دروغگو باشی ! به نظر من ضعیف ترین انسانها برای رسیدن به پول نامحدود و یا شهرت زیاد یا محبوبیت دست به هر کاری می زنند ! هر کاری !!!
    به نظر من راحت ترین کار توی کل دنیا پول دراوردن هست !
    شاعرگفته :
    دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    شاعر گفته ملولم !
    شاعر گفته از انسانیت انسانها ناامیدم و غمگینم ! آرزو و رویای انسان را دارم !
    نگفته ناتوانم یا ترسیده ام ! نگفته قدرتی ندارم نگفته قدرت نابود کردن دیو و دد را ندارم ! نگفته قدرت پرواز ندارم ! نگفته دسترسی به قدرت اقتدار و ثروت ندارم !

  3. گلزاری که تمام مدت ممنوع الکار بوده به قول خودش ممنوع الکارترین بوده این همه مدت این همه پول بی اندازه بی سرو ته و بی انتها رو از کجا آورده ؟!!
    از بانک ها اختلاس کرده ؟؟
    حالا رقمش چقدر هست ؟
    با پول ها فرار کرده رفته دبی ؟؟
    دبی خوش گذشته ؟ خوش میگذره ؟
    لندن با دوست دختر و تفریحات میلیاردی خوش گذشته ؟.
    حالا چرا با وجود چندین بار ازدواج و چند فرزند این همه وقت خودش رو مرد مجرد تنها جا زده ؟؟!! می خواست از بقیه هم سواستفاده کنه ،؟؟
    حالا چرا باهر کسی که دم دستش بوده وارد رابطه شده یا ازدواج کرده ؟ هیچ آدم درست و حسابی باهاش وارد رابطه نشد و ازدواج نکرد ؟؟!! فقط می خواست بازار گرمی کنه و برای سیاهی لشکر بود ؟؟! و جذب لایک و فالوور ؟؟!!!
    تمام زندگیش کلاهبرداری و حقه بازی و مخفی کاری هست ؟؟
    هم مالی هم عاطفی و جنسی ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا