تفاوت تینت لب با رژلب چیست ؟

تفاوت اصلی بین تینت لب ورژ لب در فرمولاسیون، نحوه استفاده،طیف رنگی ،ماندگاری وایجاد استایل خاص روی لب است.تینت لب نیز محصولی عالی با رنگ های شفاف یا مات برای ایجاد استایل شیب یا آمبره لب هستند.

به گزارش پارسینه پلاس: اصلی بین تینت لب ورژ لب در فرمولاسیون، نحوه استفاده،طیف رنگی ،ماندگاری وایجاد استایل خاص روی لب است.تینت لب نیز محصولی عالی با رنگ های شفاف یا مات برای ایجاد استایل شیب یا آمبره لب هستند.

مدل لب شیب داراینگونه است که رنگ روشن تری در داخل لب است که با نزدیک شدن به لبه لب ها محو می شود. از تینت لب می توان برای پوشاندن هرگونه تغییر رنگ روی لب ها نیز استفاده کرد. تینت لب در ظرف هایی شبیه براق کننده لب و بالم لب بسته بندی می شوند.

رژلب ها محصولات هستند که استایل خاصی به لب نمی دهند فقط رنگ مات یا شفاف به لب ها می دهند بیشتر رژ لب ها، به طور سنتی رژ لب ها به شکل گلوله مانند جامد تولید می شدند. اما اخیراً رژ لب های مایع در ظرفی که قالب استوانه ای با قلم مو ساخته و بسته بندی می شوند.درادامه به تقاوت های دیگر می پردازیم.

تفاوت تینت لب و رژلب از نظر ساختار

تینت لب بافتی مایع دارند زیرا از فرمول مبتنی بر آب ساخته شده اند و برخلاف رژلب ها فاقد سرب،موم،روغن هستند ،در ادامه مواد اصلی این دو را ذکر کرده ایم.اما مواد اصلی را معمولاً می‌توان در دسته‌های استاندارد موم، روغن ، نرم‌کننده‌ها و رنگدانه‌ها قرار داد.

هر عنصر هدف خاصی را دنبال می کند که باعث می شود رژ لب ها به خوبی کار کنند:

  • موم به دلیل نقطه ذوب بالا باعث مقاوم تر شدن رژلب می شود .
  • روغن ها باعث می شود رژلب به نرمی روی لب ها سر بخورد، وهمچنین استفاده از روغن سیلیکون باعث ماندگاری بالا می شود.
  • ترکیبات نرم کننده به رطوبت رسانی و محافظت از لب ها کمک می کنند.
  • رنگ دانه ها رنگ زیبایی به لب می دهند.

مواد اصلی تینت لب عمدتاً بر پایه آب، ژل یا موس مایع ای به همراه رنگدانه‌ها و ترکیب نرم کننده که دارای ویتامین E و A ، داخل آن هستند. هنگامی که پایه ابکی یا مایع ای تبخیرمی شود، رنگدانه موجود دررنگ به لایه سطحی لب ها می چسبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا