توضیح تازه علی پروین پس از جنجال «هایده»؛ علاقه به آغاسی، یساری و عباس قادری

علی پروین با تاکید بر علاقه خود به موسیقی می‌گوید چه اشکالی دارد خوانندگانی نظیر معین به ایران بازگردند و در کشور کنسرت برگزار کنند!

به گزارش پارسینه پلاس، علی پروین سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در برنامه‌ای به میزبانی بشیر حسینی گفت که به‌خاطر عشق و علاقه‌ای که به آغاسی و عباس قادری داشته در زمان شاه به کافه می‌رفته است.

اسطوره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من در کافه لب به مشروب نمی‌زدم و تنها با علاقه به صدای این خوانندگان گوش می‌دادم. مگر چه اتفاقی می‌افتد اگر خوانندگانی نظیر معین به ایران بازگردند و در کشور به‌صورت مجاز کنسرت برگزار کنند؟ این حرکت دل مردم را شاد می‌کند.

علی پروین پیش از این با نام بردن از هایده در تلویزیون به‌عنوان خواننده‌ای که به آن علاقه دارد جنجال‌آفرین شده بود.

۱۸ دیدگاه

  1. درسته .اگر خط قرمز را رد نکنند اشکالی نداره .یعنی مشروب نخورند و کار زشت انجام ندهند و فقط بخوانند و برقصند.

    1. در زمانه ای که تتزویر و ریا بیداد میکنه و بسیاری از مردم ناچار دچار دو شخصیتی هستند فردی مثل اقای پروین غنیمتی است گرانبها،خود خودش هست ،بی تزویر و ریا۔

    1. رضا مشکل این سایت ها اینکه
      در مورد سن وسال نظر دهندگان بی تفاوتند

      بچه جان ،من نزدیک ۶۰ سالمه لب به مسکرات
      اعم از مشروبات الکلی وحشیش نزدم
      بچه خزانه بخارایی ام،با صدها بخیه و دهها شکستگی استخوان ،مردی به دینه
      زنهای مورد دار الکلیند!؟ بپرس

  2. دمش گرم تو کافه ها میرفته اهنگ گوش بده البته چون کافه های کوچه بازاری بود اونجا چنده فوش‌بد هم یاد گرفته تو زمین به بازی کنان که بد بازی می کردن می داد خدا از گناه تون نگذاره اگر فکر کنید علی اقا جز اب میوه چیزی خورده باشه

  3. پای این آقایان به ایران بیفتد باید بفکر افتتاح کاباره هاهم باشند وگرنه حال نمیده خوب حالا مشروبات هم ی فکری می‌کنند حالا نشد دوغ پپسی که هست

  4. بنده خدا کار بدی نکرده مجاز کشور بوده اون زمان ،قدغن که نبوده اونم رفته کنسرت حداقل مثل مردومردونه راست میگه

    1. سلام به همگی بنظرم بایدبه تمام نظرات احترام گذاشت من ۳۰ماه درجبهه بودم این افرادومداحانی یاچاپلولوسانی که نظرات پروین وروشن رو به بدترین شکل پاسخ میدن بنظرم تحقیق کنیدببینید ریشه شان کیه ..وقتی الهی قمشه ای میگه هایده صدای بهشتی داره ..ازعلی آقای پروین هم میخام پاسخ افرادبی ارزش رونده

  5. آقا کمی باید تفکر کرد علی آقا جز اولین گروههایی از ورزشکاران دوره شاه بودند که با امام و انقلاب بیعت کردند و چه شد که حالا بیعت خود را با این سخنان شکستند چقدر نا داوری و نا مهربانی از مسئولین در ورزش دیده اند که اکنون با تمام تواضع هنوز جریحه نشدند و سخنان تندر بزنند اینها را حذف کنیدجرقه شروع انقلاب خونبار دیگری ایست رهبری و بیت رهبر و سپاه باید تصمیم بگیرد

  6. حلال محمد حلال إلی یوم القیامه و حرام محمد حرام إلی یوم القیامه
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است

  7. بنام خدا.مادرایران خوانندگاندوموسیقی موجه هم داریم.حتما علی پروین میداند که صهیونیزمدباامت مسلمان فلسطین وحتی ایرانوچه دشمنی دارد،وباورهای نژادپرستانه ضدبشر،وجنایتهای آنها همین الان هم ادامه دارد.
    فرقه ظاله بهائیت ازقدیم درایران بود،،که دست ساخته صهیونیزم است.وازابزارآنها،عادی سازی اسراییل واعراب ومسلمانها وبرقراری ارتباط نزدیک باکشورهای مسلمان وایران است.
    لطفا هرکس به این عرایض بنده شک دارد،همین الان درگوگل جستجوکند،،فقط کافی است جستجوکنید،”کنسرت های معین،وهایده ومهستی دراسراییل.هیچ جای توجیهی نمی ماند!!.
    علی پروین،وروشن دربرابر ملت ایران ،عددی نیستندکه ایجادخطرکنند،حتی اگربه عمدازآنها طرفداری بکنند،اینها که بچه تهرون وداش مشدی ومردمی هستند،قطعا،ندانسته فرمایشی کرده اند،،ولی آیا این خواننده هاووثوقی لیاقت حمایت وطرفداری هم دارند،،وآیا اینها بعدازانقلاب ،سرسدزنی تغییر کرده،ویاازدشمنان ایران،اعلام برائت کرده اند،!!؟؟
    چرامدعیان واقعی ایران ووطن ومردم نباید بیشترتوجه بکنند.مگرمقامات معظم هشداروبیدارباش دربرابر دشمنان نمی دهند،،.نهایتا ،علاقه مندی به دشمنان افتخارهم دارد؟،البته صدای خوب ازموهبتهای الهی است،،ولی اگرقاتلین وداعش صدای خوب داشته باشند،منفورهستند.
    ماه رمضان است ومن قصداذیت کسی راندارم.انشاالله مراببخشید.التماس دعا.

  8. کسی گفت من هایده ویا مهستی را دوست داشته گناه کبیره مرتکب شده که باید به چهار میخ بندیم و یا مگر خود همین ها مگر چه گناهی کبیره مرتکب شدند که کسی نباید اسم آنها را بیاورند باید توبه کبیره بکند خواننده و هنرمندان زمانه خودشان بودند ما آنها را فراری دادیم و در غربت فوت کردند تمام شد حالا اگر کسی بگوید من در جوانی با صدای همین هنرمندان حال می کردم گناه کبیره است و اگر هم گناه باشد مال زمان خودش بوده که رفته و تمام شده و یا نه همه مردم ایران باید بگویند نه ما همش قرآن می خوانیم و در نماز جمعه شرکت می کردیم و زیارت عاشورا می خواندیم فرهنگ و سبک زندگی مردم هر زمانی برای خودشان محترم است و نباید ایرادی از آن گرفت و معلوم نبود اگر همین کسانی که ایراد می گیرند اگر خودشان در آن زمان بودند کدام گناه را نبود که نمی کردند والان ایراد گیر آین مردان باسابقه درخشان که روزگاری مردم آن موقع به عشق دیدن شان به ورزشگاه ها را پر می کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا