توهین یک هنر پیشه به چهره حضرت مسیح علیه السلام!+ فیلم

یک هنرپیشه زن با حضور در جشنواره کن و طراحی چهره حضرت مسیح علیه السلام بر روی لباس خود، باعث ایجاد حواشی گسترده نسبت به این اقدام توهین آمیز شد.

به گزارش پارسینه پلاس،ویدیو جنجالی از توهین یک هنر پیشه به چهره حضرت مسیح علیه السلام در حاشیه جشنواره فیلم‌ کن را در ادامه مشاهده میکنید.

ویدیو دیگری از درگیری مامور امنیتی جشنواره فیلم‌ کن با یک بازیگر زن آمریکای جنوبی. که لباس سفید بلندی با تصویر چهره عیسی مسیح در ‌پایین آن را روی فرش قرمز جشنواره بر تن داشت! ویدیوی برخورد بادیگارد جشنواره کن با بازیگر اهل دومینیکن ماسیل تراواس وایرال شده است. این بازیگر روی فرش قرمز پلکان تالار جشنواره پیراهن دنباله‌داری پوشیده بود. که نقاشی چهره‌‌ی مسیح بصورت جواهر دوزی شده با بیش از ۱۰ هزار کریستال برای تزئینش در پایین لباس جلب توجه میکرد و ارزشِ آن ۴۵۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

ویدیوی برخورد بادیگارد جشنواره کن با بازیگر اهل دومینیکن ماسیل تراواس وایرال شده است. این بازیگر روی فرش قرمز پلکان تالار جشنواره پیراهن دنباله‌داری پوشیده بود که نقاشی چهره‌‌ی مسیح بصورت جواهر دوزی شده با بیش از ۱۰ هزار کریستال برای تزئینش در پایین لباس جلب توجه میکرد. و ارزشِ آن ۴۵۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا