تیزر فیلم سینمایی ویلای ساحلی رضا عطاران غوغا کرد

تیزر فیلم سینمایی ویلای ساحلی به گارگردانی کیانوش عیاری با حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی برای نخستین بار منتشر شد.

به گزارش پارسینه پلاس، «ویلای ساحلی» تازه‌ترین ساخته کیانوش عیاری و به تهیه‌کنندگی رضا رخشان از چهارشنبه ۱۵ آذر اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است.

کیانوش عیاری فیلمساز برجسته ایرانی که ساخته های اخیرش عمدتا با ممیزی و عدم اکران روبرو شده‌اند، حالا در تازه ترین پروژه خود سراغ ساخت یک فیلم کمدی رفته و با حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی دو بازیرگ پو.لساز سینما «ویلای ساحلی» را آماده نمایش کرده است.

ترکیب عیاری، عطاران و جمشیدی به تنهایی می‌تواند پای بسیاری از سینمادوستان را به سالن های سینما بکشد جالب این که نام کیومرث پوراحمد کارگردان مطرح سینما هم در فهرست بازیگران این فیلم وجود دارد. حالا این فیلم با پایان مراحل فنی اماده نمایش شده و در همین زمان نیز تصاویری از این فیلم برای نخستین بار منتشر شده است.

در «ویلای ساحلی» با نام قبلی «رکر» رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی با معرفی شووار کریم‌زاده، با حضور علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد بازی کرده‌اند.

عیاری حدود یک ماه قبل به بهانه‌ سالروز تولدش گفته بود: «داستانِ فیلم ویلای ساحلی، شیرین است و فکر می‌کنم به شدت برای مخاطب جذابیت داشته باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا