تیپ زمستانی شیک بهنوش بختیاری جنجالی شد

بهنوش بختیاری با انتشاری عکسی با استایل زمستانی اینستاگرامش را به روز رسانی کرد، که در ادامه می توانید آن را ببینید.

به گزارش پارسینه پلاس، بهنوش بختیاری متولد ۲۹ ام اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ بازیگران ایرانی هستند. او فعالیت خود را از اواسط دهه ۱۳۷۰ با حضور در مجموعه تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد.


بختیاری برای بازی در فیلم مرد (۱۳۹۳) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نیز با ماجرای آزار جنسی به جنبش من در ایران پیوست و طبق گفته های خود از آزار جنسی که قرار بود برایش بیفتد دوری کرد.

دلیل بچه دار نشدن بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری که در اسفند در سال ۱۳۹۳ احسان علیخانی در برنامه سه ستار در گفتگویی احساسی اعلام کرد که تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یک سال بعد از اینکه او اعلام کرد نمی تواند باردار شود اسفند سال ۱۳۹۵ خبر قبول سرپرستی پسری به نام یگانه را داد. پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز برای حضانت فرزند، همسر وی نتوانست با وی تماس بگیرد و در نهایت کودک به بهزیستی بازگردانده شد.

قتل مدیر صفحه شخصی بهنوش بختیاری
مقتول با ضربات چاقو کشته شد و کارآگاهان پس از ردیابی مشخصات مقتول، زنی متاهل (منشی شرکت مقتول) را پیدا کردند که دستگیر و اعتراف کردند که با همدستی همسرش قتل را انجام داده‌اند و اگرچه فرضیه‌هایی از این دست وجود دارد. همانطور که سرقت به عنوان انگیزه این زوج ذکر شد، آنها رفتار بد مقتول را انگیزه قتل وی دانستند.

منبع: ریمینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا