تیپ شیک لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ غوغا کرد

لیلا اوتادی در مراسم اکران مردمی فیلم «یقه سفیدها» حضور یافت.

به گزارش سبک ایده‌آل،  لیلا اوتادی در این مراسم لباسی زیبا و رنگارنگ برتن داشت که فضای شادش مورد توجه قرار گرفت.

لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ تیپ شیک زده است.

«یقه‌سفیدها» آماده اکران

شهرام مسلخی کارگردان فیلم سینمایی «یقه‌سفیدها» با اشاره به احتمال اکران این فیلم از هفته آینده و پس از یک سال انتظار، از آینده فعالیت حرفه‌ای خود در سینما ابراز ناامیدی کرد!

لیلا اوتادی با کت و دامن رنگارنگ تیپ شیک زده بود.

شهرام مسلخی تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره تازه‌ترین فعالیت‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر دو فیلم آماده دارم که منتظر دریافت پروانه نمایش برای آن‌ها هستیم.

بیش از یک سال پیگیری این پروانه نمایش‌ها طول کشید چراکه با دو شورای متفاوت مواجه شدیم. هم فیلم «پدران» و هم فیلم «یقه سفیدها» همچنان در انتظار پروانه نمایش هستند.

بخشی از فعالیت شوراهای مربوطه سلیقه‌ای است. این فیلم‌ها در شورای قبلی یک سری اصلاحیه داشتند. و در شورای جدید اصلاحیه‌های دیگری و پیگیری روند اداری این اصلاحیه‌ها باعث زمان‌بر شدن این فریاد شد.

وی افزود: نزدیک به یک سال و هشت ماه است که برای اکران فیلم «یقه‌سفیدها» درخواست اکران داده‌ایم. و حتی با دفتر پخش هم قرارداد امضا کرده‌ایم.

بنده اطلاع دارم که شرایط اکران سینماها آنگونه که باید ایده‌آل نیست. اما از آنجایی که فیلم ما سرمایه‌گذار شخصی دارد و حدود سه سال است که روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده است. نمی‌توان انتظار داشت که بیش از این دست نگه دارد و فیلم را اکران نکند.

این کارگردان گفت: اگر همین امروز فیلم بتواند ۱۰ برابر سرمایه‌ای که برایش صرف شده فروش داشته باشد. که با توجه به شرایط عمومی سینماها و وضعیت اقتصادی مردم قطعاً چنین فروشی ندارد، بازهم به سود نخواهد رسید.

در شرایط فعلی برخی فیلم‌های خاص می‌توانند سانس مناسب برای اکران به دست بیاورند. و فروش خوبی داشته باشند و قطعاً فیلم ما نمی‌تواند فروش مناسبی داشته باشد.

سرمایه‌گذار اما بسیار پیگیر است که فیلم زودتر اکران شود و لااقل بخشی از سرمایه‌اش بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا