تیپ ورزشی مریم معصومی در فضای پاییزی سوژه شد

اینستاگرام مریم معصومی با انتشار عکسی جدید به روز شد.

به گزارش پارسینه پلاس، مریم معصومی در بیست و چهارم به دنیا آمد اسفند ۱۳۶۵ در تهران. او دانشجوی دوره بازیگری و کارگردانی آکادمی حمید سااریقیان است و دوره عکاسی و فیلمنامه نویسی را نیز گذرانده است. او البته به ورزش هم علاقه دارد و علاوه بر هنر، به موتورسواری هم می پردازد.

تیم ورزشی مریم معصومی

مریم معصومی تیپ اسپرت/بازیگر با استایل چریکی! + عکس

خانواده مریم معصومی

مریم معصومی دو خواهر دارد و هر دو متاهل هستند. او دو خواهرزاده هم دارد. او یک برادر متاهل و یک برادر مجرد دارد. او با برادر بزرگش که مجرد است بسیار نزدیک است و انگیزه اصلی او در کارش هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. یکی از برادرانش لیسانس برق، یکی از برادرانش دیپلم، یکی از خواهرانش حسابداری و خواهر دیگرش دستیار دندانپزشکی دارد.

علاقه مریم معصومی به خوانندگی

شوخی های او آنقدر زیاد بود که چندین بار مجروح شد.از شوخی های دوران کودکی اش می توان به این ماجرا اشاره کرد: وقتی برای خودش و در دنیای کودکی اش چهار دست و پا می خواند، بلند شد و شیشه عطر را گرفت. میکروفون که یک و چهار پایش شکست و در نهایت باعث شکستگی دستش شد که چند روزی به خاطر آن در بیمارستان بستری شد.

حکایت دیگری از شیطنت های معصومی، یادمان باشد که به خاطر لجبازی و اراده اش با دوستانش بازی نمی کند و مثل همیشه تنهاست، حدود ۷ بخیه در پایش نیاز دارد.

او همیشه دوست داشت اسباب بازی هایش را با همبازی هایش به اشتراک بگذارد، اما از آنجایی که با هیچ یک از همسالانش رابطه ای نداشت، این موضوع هرگز به ذهنش خطور نکرده بود و تجربه ای نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا