جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ + تصاویر

بسیاری از بانوان برای ایجاد تغییراتی در چهره خود به دنبال جدیدترین رنگ موی سال میگردند. هر ساله، رنگ‌ های جذاب و مختلفی به عنوان جدیدترین رنگ موی سال معرفی میشوند. بسیاری از افراد نیز بر اساس رنگ چشم و چهره خود، جدیدترین رنگ موی سال را انتخاب میکنند. در همین راستا، در مطلب امروز به معرفی بهترین و جدیدترین رنگ موی سال میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین جدیدترین رنگ موی سال که می‌توانید برای سال جدید استفاده کنید و بر زیبایی خود بیفزایید آشنا شوید.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از زیبالون، همه دوست دارند سال جدید را با ظاهری آراسته و زیبا شروع کنند و رنگ کردن مو و انتخاب جدیدترین رنگ موی سال نیز در راستای همین هدف انجام میگیرد. اما گاهی اوقات، انتخاب جدیدترین رنگ موی سال که ایده آل و مناسب با پوست باشد کمی دشوار بوده و به راهنمایی نیاز دارید. به همین دلیل، برای آشنایی شما با جدیدترین رنگ موی سال و ترندهای ۱۴۰۲ این مطلب را آماده کرده ایم. اگر میخواهید بدانید بهترین و جدیدترین رنگ موی سال  برای سال ۱۴۰۲ کدامند و جدیدترین رنگ موی سال چیست؟ بهتر است تا پایان معرفی بهترین و  جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ این مطلب را بخوانید.

رنگ موی آکاژو، یکی از جدیدترین رنگ موهای سال ۱۴۰۲

رنگ موی آکاژو جزو ترندهای سال ۱۴۰۲ و جدیدترین رنگ موی سال محسوب میشود. این نوع که جدیدترین رنگ موی سال می باشد در واقع چیزی شبیه به قهوه ای تیره است و نکته خوب درباره رنگ موی آکاژو، جدیدترین رنگ موی سال این است که برای انواع پوست ها مناسب است. هرچند که رنگ موی آکاژو،جدیدترین رنگ موی سال برای افرادی که پوستی بسیار روشن و سرد دارند زیباتر و چشم نوازتر خواهد بود. بد نیست بدانید که این مدل نیازی به دکلره کردن ندارد.

جدیدترین رنگ موی بلوند سال ۱۴۰۲

جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ بلوند می باشد، تقریبا چیزی بین رنگ پولکی، دارچینی و بلوند اسکاتلندی است. برای اینکه رنگ موی بلوند، جدیدترین رنگ موی سال را روی موهای خود اعمال کنید باید از روش هایی مثل بالیاژ مو یا هایلایت استفاده کنید. علاوه بر این، اگر میخواهید که رنگ موی بلوند بیشتر به پوست بیاید، ترکیب مناسبی از سایه های رنگی در موهای خود شکل دهید. آن دسته از افرادی که پوست گرمی دارند با رنگ موی بلوند، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲، بسیار جذاب‌تر و زیباتر از قبل به نظر میرسند. به خاطر داشته باشید که پس از اعمال رنگ بلوند، جدیدترین رنگ موی سال به روی موهای خود، رنگ ابروهایتان را متناسب با رنگ مو تغییر دهید تا چهره شما با جدیدترین رنگموی سال جذاب و زیبا نشان دهد.

رنگ موی خاکستری دودی، جدیدترین رنگ موی سال

اگر میخواهید یکی از ترندهای جدیدترین رنگ موی سال و رنگی خاص و متفاوت انتخاب کنید خاکستری- دودی یکی از بهترین گزینه‌ ها برای انتخاب در سال ۱۴۰۲ است. برای داشتن ظاهری جذاب و شیک، رنگ موی خاکستری دودی، جدیدترین رنگ موی سال را امتحان کنید. بسته به سلیقه خود میتوانید درجه تیرگی یا روشنی کم یا زیاد جدیدترین رنگ موی سال را انتخاب کنید.

رنگ موی قهوه ای

رنگ موی قهوه ای روشن، متوسط و تیره هیچ گاه از مد نیفتاده و همیشه در بین انواع جدیدترین رنگ موی سال در صدر لیست قرار داشته است. شما میتوانید از رنگ موی قهوه ای گرم لیدی کالر شماره ۷-۴ برای اعمال جدیدترین رنگ موی سال خود استفاده کنید و ظاهری متفاوت و زیبا برای نوروز داشته باشید.

رنگ موی همیشه ترند و جذاب مشکی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

موهای موج‌ دار یا صاف و مینیمالی مشکی بعد از یک آبرسانی، ظاهر زیبایی پیدا میکنند. از بین انواع جدیدترین رنگ موی سال میتوانید رنگ موی مشکی که جذابیت و درخشندگی خاصی به موهای شما می بخشد استفاده کنید.

جدیدترین رنگ موی سال با رنگ سفید یا یخی

رنگ موی یخی یا سفید، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ نه تنها همیشه جذاب و مدرن بوده است بلکه در بین خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما میتوانید با استفاده از یک تونر قوی، رنگ یخی، جدیدترین رنگ موی سال را به موهای خود بدهید. برای جلوگیری از خشک شدن موها پس از اعمال جدیدترین رنگ موی سال از ماسک حاوی نشاسته ذرت استفاده کنید تا موهای شما سالم باقی بمانند.

رنگ موی مسی، جذاب ترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

رنگ مسی به رنگ قرمز شباهت دارد. رنگ موی مسی که جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ نیز می باشد برای افرادی که موهای بلند و براق و پوستی متمایل به زرد رنگ دارند مناسب است. اگر رنگ پوست خود را دقیق نمیدانید به ساعد دست خود نگاه کنید. اگر رنگ ساعد به آبی و صورتی متمایل باشد پوست شما رنگی سرد و اگر رنگ زرد و رگه هایی سبز داشته باشد میتوان گفت رنگ پوست شما گرم است. رنگ مو الوکسین سری مسی شماره ۴-۶ رنگ بلوند مسی تیره، یکی از بهترین محصولات در بین جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ و یکی از بهترین محصولات برای استفاده و داشتن جدیدترین رنگ موی سال است.

جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲، رنگ موی فانتزی آبی

طبق گفته استایلیست ها در سال ۲۰۲۳ بیش از همه از رنگ موی آبی استفاده خواهد شد. برای استفاده ازرنگ موی فانتزی آبی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ به تناژ آن دقت کنید. رنگ انتخاب شده بایستی با موها و رنگ پوست شما تناسب و هماهنگی داشته باشد. برای اینکه جدیدترین رنگ موی سال را داشته باشید باید موهای خود را دکلره کنید. در صورتی که در دوران بارداری هستید حتما با پزشک مشورت کنید و رنگ بدون آمونیاک را انتخاب کنید.

رنگ موی فانتزی یاسی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

یکی دیگر از بهترین ‌ها که میتوان آن را جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ دانست رنگ موی یاسی است که سایه رنگی بنفشی دارد. برای داشتن رنگ

مویی چون فانتزی یاسی رشته های موی خود را دکلره کنید. از این رنگ مو در فصول گرم سال بسیار استفاده میشود. در نتیجه، شما میتوانید این رنگ مو را برای فصل تابستان سال آتی نیز انتخاب کنید.

رنگ موی هایلایت، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

رنگ موی هایلایت، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ همیشه جزو ترندها بوده و در لیست بهترین رنگ موها در سال ۱۴۰۲ نیز قرار گرفته است. رنگ موی هایلایت، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲، به دو شکل انجام میشود.

رنگ موی ترند و زیبای قرمز آتشین

بیشتر رنگ موهای سال جدید و جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲، روشن، درخشان و زنده هستند. اگر به دنبال جدیدترین رنگ موی سال میگردید و میخواهید یک رنگ متفاوت و ظاهر خاص داشته باشید رنگ موی قرمز آتشین را به شما توصیه میکنیم. به این شرط که موهای رنگ شده را به خوبی تغذیه و آبرسانی نموده و از محصولات فاقد نمک که PH مناسبی دارند استفاده کنید. در این صورت، رنگ قرمز آتشین، جدیدترین رنگ موی سال، زیبایی و درخشش بیشتری خواهد داشت. رنگ مو آوایی شماره ۸۸-۶ به رنگ بلوند قرمز آتشین تیره یکی از بهترین محصولاتی است که میتوانید برای داشتن رنگ قرمز آتشین زیبا و جذاب از آن استفاده کنید.

رنگ موی بلوند قارچی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

شاید تا به حال چیزی درباره رنگ موی بلوند قارچی، جدیدترین رنگ موی سال ۲۰۲۳ نشنیده باشید. با وجود این، رنگ موی قارچی، بی تردید در صدر جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ قرار دارد و در بین ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳ نیز قرار گرفته است. رنگ موی بلوند قارچی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲، حاصل ترکیب هایلایت های خاکستری و قهوه ای روشن است. برای آن دسته از کسانی که به رنگ موهای بسیار روشن علاقه ندارند و از طرفی دیگر، رنگ های تیره را هم جذاب نمیدانند، این مورد بهترین گزینه برای انتخاب جدیدترین رنگ موی سال است. این رنگ مو بیشتر برای فصول سرد سال مناسب است و رنگی شبیه به رنگ قارچ دارد. پس از رنگ کردن مو برای ماندگاری و حفظ براقی جدیدترین رنگ موی سال  خود، تثبیت رنگ مو را فراموش نکنید.

رنگ موی پلاتینی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲

اگر پوست سردی دارید (رنگ گلگون یا روشن) رنگ موی پلاتینی که جزو ترندهای سال ۲۰۲۳ و جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ است یک گزینه ایده آل خواهد بود. این رنگ موی خاص و متفاوت جزو جدیدترین رنگ موی سال آتی می باشد و همیشه زیبا و جذاب بوده است. سایه رنگی رنگ موی پلاتینی از بقیه رنگ ها بسیار متفاوت تر است. آرایشگرها هنگام ساخت رنگ موی پلاتینی از انواع تونرها، سفیدکننده، ، ماسک های آبرسان، مقدار زیاد اکسید هیدروژن و پودرهای شیمیایی استفاده میکنند.

رنگ موی خاص و شیک مثل صورتی

آیا فردی رمانتیک و احساسی هستید و به دنبال جدیدترین رنگ موی سال میگردید؟ رنگ موی صورتی، جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این نوع سایه رنگی از ترکیب دو رنگ سفید و قرمز حاصل میشود. علاوه بر این، صورتی، جدیدترین رنگ موی سال، نه تنها برای خانم هایی که پوست روشن دارند بلکه، جدیدترین رنگ موی سال برای آن دسته از کسانی که پوستی سبزه هم دارند مناسب است.

سخن پایانی

هر ساله جدیدترین رنگ موی سال و رنگ موهای ترند معرفی می‌شوند. هرآنچه در این مطلب معرفی شد جزو انواع ترندها و جدیدترین رنگ موی سال به حساب می‌آیند. شما می‌توانید از بین انواع آنها جدیدترین رنگ موی سال مناسب با رنگ پوست و چهره خود را انتخاب کرده و برای سال جدید با جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۲ چهره‌ای زیباتر و استایلی شیک‌تر از همیشه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا