جدیدترین عروسک‌های اعضای گروه “بی تی اس” به زودی منتشر خواهند شد!

این عروسک‌های بامزه با الهام از اعضای گروه محبوب «بی تی اس» ساخته شده و به زودی وارد بازار خواهند شد!!

شرکت فاکو پاپ جدیدترین طرح‌های عروسک‌های خود با الهام از اعضای گروه کی‌پاپی «بی تی اس» را به نمایش گذاشت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، حالا طرفداران می‌توانند جدیدترین و به روزترین عروسک‌های فانکو پاپ اعضای گروه بی تی اس را ببینند! این در حالی است که این عروسک‌های جدید هنور وارد بازار نشده‌اند!

هر طرفداری با شرکت سازنده اسباب بازی فانکو آشناست.

خط این کمپانی به نام فانکو پاپ ویژه مد روز و مورد علاقه طرفداران فرهنگ پاپ است، زیرا این شرکت فیگورهای دارای مجوز زیبا از شخصیت‌ها و افراد مشهور و افراد مشهور در تمام صنعت سرگرمی را می‌سازد.

عروسک‌های جدید گروه بی تی اس

پیش از این، فانکو پاپ سه مجموعه از فیگورهایی با الهام از گروه بی تی اس را منتشر کرده بود.

اولین مجموعه در سال ۲۰۱۹، با الهام از آلبوم «Love Yourself: Answer» طراحی شد. دو مورد دیگر به ترتیب از موزیک ویدیوهای «Dynamite» و «Butter» الهام گرفته شده بودند.

مجموعه عروسک‌های جدید گروه بی تی اس!

اکنون، این شرکت از مجموعه عروسک‌ها و فیگورهای جدید خود رونمایی کرده است.

این بار، از نسخه «در» از عکس‌های آلبوم این گروه به نام «PROOF» الهام گرفته شده است.

یک صفحه مجازی طرفدار این گروه اولین عکس‌ها از این عروسک‌های جدید را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. این فیگورهای پلاستیکی طرحی انتزاعی اما نمادین دارند.

عروسک‌های جدید گروه بی تی اس

طراحی متفاوت این عروسک‌ها کاملا مشخص می‌کند که کدام عروسک متعلق به کدام عضو گروه است. این عروسک‌ها همچنین ژست‌هایی کاملا جدید دارند. عروسک متعلق به جونگکوک حتی پیرسینگ‌های نمادین او را نیز دارد!

حتی اگر طرفداران بخواند این عروسک‌ها را همه جا با خود ببرند راه حلی وجود دارد! تمام این عروسک‌ها در نسخه‌ای جاکلیدی کوچکتری نیز تولید شده و به فروش خواهند رسید.

هنوز اعلامیه‌ای رسمی درباره تاریخ به بازار آمدن این عروسک‌ها وجود ندارد. با این حال طرفداران امیدوارند این عروسک‌های جدید برای فصل تعطیلات زمستانی و کریسمس به بازار عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا