جونگکوک از گروهبی تی اس ویژگی های خود را دوست ندارد

جونگکوک عضو محبوب گروه بی تی اس فاش کرده است که از کدام ویژگی خود خوشش نمی‌آمد و چگونه با آن برخورد کرد!

به گزارش پارسینه پلاس،  جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی تی اس در مصاحبه اخیرش درباره بخش‌های پنهان و ناشناخته شخصیتش صحبت کرده است!

برای سال‌ها طرفداران جونگکوک را با اشتیاق تزلزل ناپذیر، انگیزه بی امان و استعداد چندوجهی خود شناختند. با این حال، پشت اجراها و ظاهر زیبای او  رازهای زیادی نهفته است.

جونگکوک در مصاحبه صمیمانه اخیرش با مجله دِیزد، درباره بخش‌های پنهان و ناشناخته شخصیت خود صحبت کرد.

وقفه‌ای که بیماری کرونا در زندگی همه ایجاد کرد، برای بیشتر افراد یک شمشیر دولبه بوده است. برای اعضای بی تی اس، این زمان اولین باری بود که می‌توانستند تنها بر روی خودشان تمرکز کنند.

جونگکوک که فعالیت خود در صنعت کی‌پاپ را از سن بسیار کم آغاز کرده بود، متوجه شد که این استراحت چیزی بیش از یک مکث در حرفه پرجنب و جوش او است.

این آیدل موفق اعتراف کرد که استراحتش در زمان کرونا برای او زمانی برای رویارویی با بخش‌هایی از خودش بود که مدت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کرد. یکی از این جنبه‌ها تنبلی‌اش بود! ویژگی‌ای که خود جونگکوک به خودش نسبت داده است.

پیام امیدوار کننده جونگکوک برای طرفدارانش!

این نقد درونی با کمبود عزت نفس در هم تنیده بود، احساسی که در جامعه پر فشار امروزی بسیار آشناست.

او به جای سرزنش مداوم خود یا تلاش برای محو کامل این جنبه از خود، راهی برای پذیرش و درک انتخاب کرد. با تغییر دیدگاه خود، جونگکوک شروع به دیدن خود از منظری جدید کرد.

جونگکوک درباره این نبرد خود گفت: «به جای اینکه به فرصت‌های از دست رفته فکر کنم و خودم را به خاطر تنبلی سرزنش کنم، به این فکر کنم که «چرا وقتی توانایی داشتم نتوانستم این کار را انجام دهم؟»، آنچه را که واقعا هستم می‌پذیرم و روی کاری که می‌توانم انجام دهم تمرکز می‌کنم.»

در دنیایی که اغلب از داشتن یک برنامه شلوغ استقبال می‌کند و استراحت کردن در آن سرزنش می‌شود، این اعتراف جونگکوک و جلب شدن توجه‌ها به آن، چراغ امیدی است.

پیام جونگکوک برای طرفدارانش این است که اشکالی ندارد. شما می‌توانید با سرعت خود پیش بروید، به خودتان گوش دهید و به خودتان فرصت استراحت بدهید.

اگر این استراحت به معنای گذراندن یک روز در رختخواب یا تماشای یک برنامه مورد علاقه است، پس اجازه بدهدید همینطور باشد.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا