حاملگی ییلدیز سریال “سیب ممنوعه” دیدنی است!

بسیاری از ایرانیان ادا اجه بازیگر مشهور سینما ترکیه را با بازی در سریال تلویزیونی «سیب ممنوعه» در نقش ییلدیز به خاطر دارند. حالا خبری خوش از جانب این بازیگر زیبا منتشر شد.

به گزارش پارسینه پلاس، ادا اجه که طرفداران زیادی را با شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه به خود جذب کرد، مادر می‌شود!

پس از ازدواج این بازیگر زیبا با بوغراهان تونجر طرفداران مدام منتظر خبر نوزاد بودند!

عروسی ادا اجه

این بازیگر موفق و زیبا در ماه ژوئن در مراسمی باشکوه با بسکتبالیست معروف بوغراهان تونجر ازدواج کرده بود.

حالا مشخص شده که این زوج محبوب در انتظار بچه دار شدن هستند.

طبق ادعاها ادا اجه ۲ قلو باردار است!

۴ دیدگاه

  1. پس بگو چرا انقدر سریع ازدواج کرد ترسید سرنوشتش مثل دمت اوزدمیر بشه ولی برای مردا مهم نیست صدتادبچه هم داشته باشن بازم جدا میشن

  2. این خانمی که پنج سال زنش بوده خودش چی هست که سلیقه اش چیزی باشه !
    آبروی هرچی زن و دختر بود برد این خانم !
    نماد و مظهر حقارت زن ایرانی هستند همسر ایشون !
    توی زمانه ای توی دنیای جدیدی که زن ایرانی الان توی فضاست و فرماندهی ناوگان فضایی آمریکا رو به عهده داره!! اینا به خاطر یه مرد زن باره به خاطر شوهر چقدر خودشون رو خوار و خفیف و ذلیل می کنند ! اونم به خاطر مردی که هیچ وقت اندازه ی سیب زمینی براشون ارزش قایل نبوده و نیست !
    چرا اینقدر بخاطر یه مرد زن باره که سالهای سال هر زن دیگری ! هرچیز دیگه ای هر موجود دیگه ای هر جانور دیگه ای حتی هر حیوانی هر انسانی اصلا هر چیز دیگه ای غیر از این خانم براش ارزش و اهمیت داشته اینقدر خودش رو خوار و خفیف و بی ارزش کرده !
    این خانم نماد و مظهر حقارت زن ایرانی هست !
    این خانم در حالی سالها زن گلزار بوده که با تعداد زیادی زن و دختر دیگه هم در ارتباط بوده !!! بایکی ازدواج کرده بوده و زیر یک سقف زندگی می کردند در نبود همسرش با یکی دیگه بود همزمان بایکی دیگه می رفت کردش و تفریح و مسافرت !
    همزمان از یکی دیگه بچه دار می شد ! و همزمان نامزد می دیگه بود و همزمان دوست پسر یکی بود ! همزمان بایکی دیگه توی یه کشور دیگه زندگی می کرد ! همزمان پارتنر یکی دیگه بود ! همزمان همه جا وانمود می کرد که مرد بسیار تنهایی عاشق است و فقط عاشق یکی است !!! همزمان سرهمه را کلاه می گذاشت همزمان از همه سواستفاده می کرد ! از هر کدام به یه نحوی سواستفاده می کرد یا از خودشون یا از پولشون یا از شهرت و اعتبارشون یا قدرت شون یا نفوذشون ! یا از امکانات شون ! یا از خانواده شون !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا