حضور باورنکردنی سوپر مدل معروف آمریکایی در تبلیغ جالب عطر عربی+ فیلم

تیلور هیل، مدل آمریکایی، لباس عربستانی می‌پوشد و در کمپین تبلیغاتی عطر لاورن به عربی صحبت می‌کند

به گزارش پارسینه پلاس به نقل از Arabnews ،تیلور هیل سوپر مدل معروف آمریکایی در کمپین تبلیغاتی که به تازگی توسط برند عطری سعودی Laverne منتشر شده است، حضور دارد. او را می توان با پوشیدن لباس سنتی عربستان سعودی و صحبت به زبان عربی مشاهده کرد.

این سوپرمدل معروف آمریکایی یک لباس یقه اسکی مشکی را به نمایش گذاشت و با یک گردنبند چند لایه و بلند از طلای سنتی که با یک سر و النگوی همسان تکمیل شده بود. هیل یک شنل رز طلایی نیز داشت که روی شانه هایش بسته شده بود

در یک کلیپ کوتاه که در صفحه اینستاگرام این برند به اشتراک گذاشته شد، این مدل گفت: پوشیدن لباس سنتی عربستانی حس قدرت زیادی به من داده است. احساس می کنم ملکه هستم. احساس می کنم بسیار زیبا هستم»

او همچنین با به اشتراک گذاشتن چند تبریک عربی مانند «مرحبا» و «السلام علیکم» و در عین حال قدردانی با کلمه عربی «شکرا» طرفداران را خوشحال کرد.تیلور هیل برای تبلیغ عطر La’Dor Bakhur این برند حضور یافت.او در این ویدئو، اشتیاق خود را به عطر بیان کرد و گفت: «من عاشق عطر هستم. معمولاً من هر روز به دنبال چیزی هستم که بپوشم. من همچنین عاشق یک عطر منحصر به فرد هستم، وقتی وارد اتاقی می شوید، مردم می دانند که شما وارد شده اید. و من عاشق این ایده هستم که وقتی مردم عطر من را استشمام می کنند، به من فکر کنند.”

لاورن قبلاً در یک کمپین در مارس ۲۰۲۳ از مدل آرژانتینی جورجینا رودریگز استفاده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا