حکم تتلو اعلام شد

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.

به گزارش پارسینه پلاس، وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو اظهار کرد: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد.

وی با بیان اینکه حکم صادره قطعی نیست و قابلیت اعتراض دارد، در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ گفت: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم.
* در همین رابطه بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) در کانال تلگرامی خود مدعی شد: وکیل مدافع تتلو از بیان جزییات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد. اما برخی اطرافیان او به صورت غیررسمی از محکومیت بدوی ۵ سال حبس او خبر داده اند.

بر این اساس امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در  شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران پس از بررسی و تحقیقات نهایی، بابت تشویق مردم به فسادوفحشا به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری، از بابت دعوت مردم به قمار به ۲ سال حبس تعزیری و از بابت فعالیت تبلیغی مغایر و مخل شرع مقدس اسلام به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.
همچنین تتلو دارای یک پرونده به اتهام سب‌النبی و توهین به مقدسات در دادگاه کیفری یک استان تهران بود که از بابت اتهام سب‌النبی تبرئه و از بابت اتهام توهین به مقدسات به۳ سال حبس محکوم شده است.
لازم به ذکر است حکم بدوی بوده و در مدت زمان ۲۰ روز قابل اعتراض در دادگاه می‌باشد.

منبع: ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا