خانه ۲۰ میلیون دلاری “جاستین بیبر” و امکاناتش

هیلی بیبر این امکان نادر را برای طرافداران فراهم کرد تا زندگی آرام خود و همسرش جاستین بیبر در عمارت 20 میلیون دلاری خود را ببینند.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از وقت صبح، هیلی بیبر با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی، شب عاشقانه خود و همسرش در عمارت ۲۰ میلیون دلاری خود را به طرفداران نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، طرفداران معمولا جاستین بیبر و همسرش هیلی را در مراسم‌های پر زرق و برق می‌بینند

هیلی بیبر هیچ چیزی را بیشتر از یک شب آرام در خانه در کنار همسرش دوست ندارد.

این خانم مدل و اینفلوئنسر در مصاحبه جدیدش به طرفداران امکان نگاهی نادر به زندگی آرام خود در خانه در کنار همسر سوپراستارش را فراهم کرده است.

در حالی که این زوج در یک عمارت ۲۰ میلیون دلاری در منطقه بورلی هیلز زندگی می‌کنند، با این حال وقت گذراندن این زوج به طرز شگفت انگیزی ساده است.

هیلی ۲۶ ساله، در صحبت با مجله ساندی تایمز، از شب‌های عاشقانه خود و همسر ۲۹ ساله‌اش صحبت کرده است.

زوج بیبر عاشق میزبانی از مهمان هستند!

این ستاره کندال جنر، سوپرمدل مشهور، را بهترین دوست خود معرفی کرده است.

در حالی که افرادی مانند دنزل واشنگتن و سوفیا ورگارا همسایه این زوج هستند، اعتراف کرده است که بیبرها عاشق میزبانی از مهمانان هستند. این زوج دوستان خود را برای باربیکیوهای تابستانی، شب‌های بازی و تماشای ورزش در اتاق سینمای خود دعوت می‌کنند.

هیلی فاش کرد: «ما امسال یک مهمانی Super Bowl برگزار کردیم. من واقعا عاشق آشپزی هستم. من دوست دارم پاستا درست کنم همراه با ماهی سالمون یا مرغ. من دوست دارم از مردم مراقبت کنم. زمانی که این زوج مهمانی ندارند، دوست دارند زمان خود را با کیفیتی را در کنار استخر خود بگذرانند.»

جاستین و هیلی خانه خود را در بورلی هیلز در آگوست ۲۰۲۰ با هفت اتاق خواب، ۱۰ حمام، یک زمین تنیس و یک حوض خریداری کرده‌اند.

آن‌ها سپس شش ماه را صرف نوسازی و بازسازی خانه خود کردند. این عمارت به وسعت ۲.۵ هکتار در بورلی پارک، زیرمجموعه‌ای منحصر به فرد و دردار از بورلی هیلز واقع شده است.

هیلی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره ترس خود از انتقادهای مردم در راستای بچه‌دار شدن صحبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا