خانواده علیرضا بیرانوند در مسیر بلاگر شدن

عکسی از خانواده علیرضا بیرانوند را در ادامه مشاهده می کنید.

علیرضا بیرانوند عکسی پر حواشی از خانوادش منتشر کرد که عده ای او را در مسیر بلاگری خوانند.  علیرضا بیرانوند متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم آباداست.  نام اصلی علیرضا بیرانوند محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند که در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مدیر برنامه های علیرضا بیرانوند مهدی خلفی و سجاد خلفی هستند.

علیرضا بیرانوند

ازدواج و همسر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من ازدواج زود هنگامم بود. او دو فرزند نیز دارد.

تیم ملی

بیرانوند اولین بازی ملی خود را در یک دیدار دوستانه برابر عراق انجام داد که به پیروزی یک بر صفر ایران انجامید.در آوریل ۲۰۱۴، او به اردوگاه تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی توسط کارلوس کیروش دعوت شد اما به جام جهانی راه پیدا نکرد؛ اما در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران، با انجام بیشترین کلین شیت ممکن بهترین رکورد را در تاریخ حضور ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به نام خود به ثبت رساند. گل نخوردن تیم ملی در بازی‌هایی که بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی بود، توسط فیفا به عنوان یک رکورد ویژه یاد شد؛ در نهایت این رکورد بعد از ۱۱۲۴ دقیقه (بازی رسمی) در بازی ایران و سوریه شکست.

جام جهانی ۲۰۱۸

علیرضا بیرانوند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دروازه‌بان ثابت تیم ملی فوتبال ایران بود. وی در این مسابقات توانست با دو گل خورده، برترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران از نظر تعداد گل خورده در ادوار جام‌جهانی لقب گیرد. همچنین وی توانست در بازی پایانی ایران در مرحلهٔ گروهی جام جهانی مقابل پرتغال، پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرده و نخستین دروازه‌بان ایرانی باشد که توانسته در جام جهانی یک ضربهٔ پنالتی را مهار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا