خداحافظی ترانه علیدوستی از بازیگری واقعیت دارد؟

پرونده نمایش سه فیلم ترانه علیدوستی بدون اکران در ایران بسته شد واین پرسش در ذهن به وجود می آید که او را دیگر در عرصه بازیگری نخواهیم دید؟

به گزارش پارسینه پلاس، «اورکا» هم آنلاین منتشر می‌شود تا به این ترتیب پرونده نمایش فیلم های ترانه علیدوستی در ایران بسته شود.

 با آغاز نمایش آنلاین  «اورکا» در سطح دنیا، احتمالا نسخه این فیلم هم بزودی منتشر می‌شود تا پرونده نمایش سومین فیلم ترانه علیدوستی هم مانند دو فیلم دیگرش با نمایش اینترنتی بسته شود.

«اورکا»، «برادران لیلا» و «تفریق» قرار بود بازگشت ترانه علیدوستی به سینما بعد از چند سال حضور در سریال «شهرزاد» و کم‌کاری‌اش در سینما باشند و «برادران لیلا» هم احتمالا از رکورددارهای فروش سینماها می‌شد اما سِیر اتفاقات مختلف باعث عدم اکران هر سه فیلم در ایران و انتشار اینترتی‌شان شد تا «فروشنده» اصغر فرهادی آخرین فیلم سینمایی اکران شده ترانه علیدوستی در سینماها باشد.

با بسته شدن پرونده نمایش این فیلم‌ها، آینده فعالیت هنری ترانه علیدوستی نامشخص است. سازمان سینمایی و وزارت ارشاد چند بار به طور غیرمستقیم از ممنوع‌الکاری او خبر دادند و خودش هم مدتی قبل در شبکه اجتماعی «تردز» در پاسخ به کاربری که پرسیده بود:«شما می‌توانید بخاطر کشف حجاب‌‌تان فیلم بازی کنید؟» پاسخ داده بود:«نمی‌خواهم بکنم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا