خوش گذرانی نامزد رونالدو و نانسی عجرم سوژه شد

نانسی عجرم خواننده پاپ لبنانی عکسی از جورجینا و رونالدو در اینستاگرامش منتشر کرد. نانسی نبیل عجرم (زاده ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ در اشرفیه) خواننده مشهور پاپ لبنانی و سفیر حسن نیت یونیسف است که در سن ۸ سالگی وارد دنیای خوانندگی شد.

به گزارش پارسینه پلاس، نانسی عجرم در ۱۶ می ۱۹۸۳ در یکی از محله های بیروت به نام اشرفیه به عنوان دختر نبیل عجرم و ریموندا عون به دنیا آمد. در سال ۱۹۹۵ در سن ۱۲ سالگی در برنامه تلویزیونی نجوم المستکبل که استعدادهای موسیقی را کشف می کند ظاهر شد و پس از خواندن یکی از ترانه های ام کلثوم خواننده مشهور عرب مدال طلا گرفت. نانسی با وجود اینکه زیر ۱۸ سال داشت، موسیقی را نزد موسیقیدانان مشهور لبنانی آموخت و به عنوان عضوی از اتحادیه هنرمندان حرفه ای لبنان پذیرفته شد.

اولین تک‌آهنگ‌های او «هوبک علام البی الغیر» از عبده منظر و آهنگ «اولها کلما آلا شانی» بود. در سال ۱۹۹۸ در سن ۱۵ سالگی اولین آلبوم خود را به نام I Need You منتشر کرد و در سال ۲۰۰۰ آلبوم چشمان خود را برای من ببند منتشر کرد که موفقیت های بیشتری را برای او به ارمغان آورد.

بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز، متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۷ در اسپانیا، یک مدل است. او در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مالی فارغ التحصیل شد، کار خود را به عنوان یک فروشنده آغاز کرد و اکنون مدل و همسر کریستیانو رونالدو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا