داریوش ارجمند: در حق پروانه معصومی کم لطفی شد

داریوش ارجمند که سال‌ها با پروانه معصومی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف همبازی بوده به بی‌معرفتی و کم‌لطفی برخی در فضای‌مجازی پس از درگذشت این بانوی هنرمند، واکنش نشان داد.

به گزارش پارسینه پلاس، پروانه معصومی در طول حیاتش در ۲۳ سریال بازی کرد؛ او اوایل دهه ۶۰ با حضور مقابل دوربین «کوچک جنگلی» بازی در اولین سریالش را به ثبت رساند و آخرین حضورش مقابل دوربین‌ یک سریال تلویزیونی، ۲ سال قبل در ساخته‌ای از داریوش یاری رقم خورد.

«در کنار پروانه‌ها» تابستان ۱۴۰۰ از تلویزیون پخش شد. داستان از آنجا شروع می‌شد که مشکلات پی در پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده. او در ادامه برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود. معصومی در این سریال نقش گیسو را بازی می‌کرد.

در سریال «امام علی(ع)» پروانه معصومی که آن زمان کمتر از ۵۰ سال داشت، ایفاگر نقش «هاجر» همسر مالک اشتر بود. می‌گفت: خیلی برای ایفای نقش «هاجر» مطالعه نکردم. شاید بهتر است بگویم ۸۰ درصد ماجرای داستان زندگی «هاجر» را داود میرباقری برایم گفت و بسیار برای ایفای این نقش به من کمک کرد. او بازی در سریال امام علی(ع) را لذت‌بخش عنوان کرده بود.

در سریال طنز «شرایط خاص»، معصومی ایفاگر نقش مادر شهید بود. او که در این سریال با مریم سعادت همبازی بود، تاکید می‌کرد، ژانر طنز نیاز امروز رسانه‌ ملی است. سریال «شرایط خاص» سال ۱۳۹۸ تولید و پخش شد. این مجموعه تلویزیونی طنز با زوج هنری کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید و پخش آن از ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ از شبکه سه آغاز شد.

«یوسف پیامبر (ع)» ساخته زنده‌یاد فرج الله سلحشور دیگر سریال ماندگاری است که پروانه معصومی در آن ایفای نقش کرده است. او نقش بانو تیه همسر آمنهوتپ سوم را بازی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا