داستان بی توجهی طرفداران به “جیمین” از گروه بی تی اس چیست؟

جیمین یکی از اعضای گروه بی تی اس درباره زمانی صحبت کرد که فکر می‌کرد آرمی‌ها برای ملاقاتش نیامدند!!

به گزارش پارسینه پلاس، حضور اخیر جیمین از گروه بی تی اس در ملا عام داستانی بامزه دارد که آقای آیدل برای طرفداران تعریف کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جیمین آیدل مشهور کره جنوبی از بی توجهی آرمی‌ها گیج و ناراحت شده بود!! با این حال استقبال نکردن آرمی‌ها از این آیدل ۲۷ ساله دلیلی غیرمنتظره و خنده‌دار دارد!

جیمین عضو گروه کی‌پاپ بی تی اس اخیراً به عنوان سفیر برند لوکس جواهرات تیفانی به نیویورک سفر کرد. این برند در فروشگاه اصلی خود با آغوش باز از آقای آیدل استقبال کرد.

هزاران هوادار به امید دیدن ستاره محبوبشان از نزدیک در اطراف این فروشگاه جمع شدند. جیمین نیز که همیشه علاقه زیادی به ملاقات با طرفداران دارد تصمیم داشت تا قبل از اینکه سوار ماشینش شود با طرفدارانش صحبت کند!

با این حال هواداران زمانی که جیمین پس از پایان مراسم برای خداحافظی از آن‌ها جلوی در خروجی حاضر نشد بسیار ناراحت شدند!

طرفداران به سرعت به این نتیجه رسیدند که با توجه به تجمع تعداد زیادی از طرفداران و حضور تعداد اندکی از ماموران محافظتی آقای آیدل، حضور او در بین جمعیت تصمیمی خطرناک بود.

جیمین از اشتباه تصادفی و خنده دارش می‌گوید!

با این حال ترس از امنیت دلیل ملاقات نکردن جیمین با طرفداران نبود!!

تنها فیلمی که از خروج جیمین از این فروشگاه ضبط شده است او را آشکارا گیج و ناراحت نشان می‌دهد! آقای آیدل محبوب در هنگام خروج از نمایشگاه انتظار داشت تا مثل همیشه با گروه بزرگی از طرفداران مواجه بشود.

به زودی معلوم شد که همه اینها یک سوء تفاهم بزرگ بوده است!

جیمین قصد داشت محل برگزاری این مراسم را ترک کند و در طول مسیر خروج به هواداران خوش آمد بگوید. اما او به اشتباه از در اشتباهی خارج شد!!

او اخیراً به گزارش وقت صبح در جریان یک پخش زنده ویدیویی داستان پشت این موضوع را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

«طرفداران زیادی جلوی مغازه منتظرم بودند. اما من نتوانستم به آنها سلام کنم. یک داستان عجیب پشت این موضوع وجود دارد. من به مراسم رفتم و تعداد خیلی زیادی از شما برای دیدن من آمده بودید! با مدیرم صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم ناگهان در را باز کنیم تا من با شما خداحافظی کنم و خارج شوم.»

آقای آیدل در ادامه گفت: «بنابراین، من و مدیر برنامه‌هایم خیلی هیجان زده بودیم. ما آماده شدیم تا در را باز کنیم و با شما رو به رو شویم. اما وقتی درها را باز کردم، هیچ کس آنجا نبود!! ما از در اشتباهی بیرون رفته بودم.»

۱۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا