دزدی هنری جونگکوک عضو گروه “بی تی اس” فاش شد!

جونگکوک کوچکترین عضو گروه «بی تی اس» برای جدیدترین آهنگش به نام «هفت» توسط یک آهنگساز متهم به دزدی هنری شده است!

آهنگ جدید و تازه منتشر شده جونگکوک آیدل موفق ۲۵ ساله به نام «هفت» به دزدی هنری متهم شده است.

جونگکوک عضو گروه مشهور «بی تی اس» و آهنگسازان آهنگ جدیدش با اتهامات سرقت هنری مواجه شده‌اند.

در ۲۲ آگوست، اتهاماتی علیه اندرو وات، جان بلیون، هنری والتر، ترون مکیل توماس و لاتو، نویسندگان و آهنگسازان «هفت» مطرح شد. این اتهامات ادعا می کنند که آن‌ها بخشی از آهنگ «ماسک زمان» از فین کی ال را بدون اجازه استفاده کرده‌اند.

این آهنگ در سال ۲۰۰۰ به عنوان یک آهنگ از آلبوم «S.P.E.C.I.A.L» این گروه منتشر شد. این آهنگ توسط یانگ جون یانگ ساخته شده است. این آقای آهنگساز درخواستی برای ارزیابی و مقایسه این دو آهنگ به کمپانی هایب ارائه داده است.

آهنگ جدید جونگکوک متهم به سرقت هنری شده است!

کمپانی هایب یکی از بزرگترین شرکت‌های سرگرمی کره جنوبی است که مدیریت برترین گروه‌های صنعت کی‌پاپ از جمله بی تی اس را برعهده دارد.

این کمپانی یک پاسخ موقت منتشر کرده است. هایب در این بیانیه اظهار کرد که این مشکل در حال حاضر قابل بررسی نیست، زیرا تهیه کننده اصلی کمپانی، بنگ شی هیوک در حال حاضر برای یک سفر کاری خارج از کشور در ایالات متحده است.

به گفته یکی از منابع داخلی صنعت کی‌پاپ، بخشی از این دو آهنگ یکسان است و بسیاری از تولیدکنندگان برتر کره احساس می‌کنند که آهنگ «هفت» نوعی سرقت هنری است.

این خبر به سرعت در فضای مجازی جنجالی شد. بسیاری از کاربران اینترنتی این دو آهنگ را برای پیدا کردن شباهت‌های بیان شده، بررسی کردند.

با این حال، کاربران اینترنتی زمانی که نتوانستند شباهت زیادی میان این دو آهنگ پیدا کنند، متحیر شدند. کاربران دیگری معتقدند این بررسی باید توسط کارشناسان حرفه‌ای بررسی شودزیرا شنوندگان معمولی ممکن است متوجه این شباهت‌ها نشوند.

طرفداران وفادار گروه بی تی اس معتقدند که شباهت زیادی میان این آهنگ وجود ندارد. یکی از این طرفداران در فضای مجازی نوشت: «چرا این درخواست را برای بنگ شی هیوک فرستاده‌اند؟ این موضوع باید توسط آهنگسازها بررسی شود.»

بسیاری از آرمی‌ها نیز معتقدند که این موضوع به آهنگسازهای این آهنگ مربوط است و نه به جونگکوک!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا