دلتنگی عمیق برای ایران اشک بهروز وثوقی را درآورد!+ویدئو

بهروز وثوقی این روزها شدیدا دلتنگ ایران است.

به گزارش پارسینه پلاس،  بهروز وثوقی یک ویدئو از مصاحبه غم‌انگیز خود را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

زندگینامه بهروز وثوقی

بهروز وثوقی (Behrouz Vossoughi) بازیگر خوشنام سینما و تئاتر ایران در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ در شهر خوی واقع در استان آذربایجان غربی متولد شد. او قبل از انقلاب از طریق بازیگری به شهرت زیادی رسید و به جرات می توان گفت پس از فردین که بین مردم ایران بسیار محبوب بود نام بهروز وثوقی می درخشد.

البته در شناسنامه نام بهروز وثوقی، خلیل است. او پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرد و به فعالیت بازیگری خود در آنجا ادامه داد. بهروز وثوقی در ایالت های مختلف آمریکا مانند سانفرانسیسکو و لس آنجلس زندگی کرده است.

زندگی شخصی بهروز وثوقی

شاید جالب باشد بدانید بهروز وثوقی در اداره بهداشت خرمدره زنجان کار می کرد که توهین او به یکی از بازرس های محلی موجب اخراج او شد. این بازیگر سوپراستار ایرانی مدتی با پوری بنایی از بازیگران سرشناس پیش از انقلاب رابطه عاطفی داشت که درنهایت از هم جدا شدند.

بهروز وثوقی در عالم بازیگری شرایط خاصی را برای بستن قرارداد خود با کارگردان فیلم ها ذکر می کرد؛ به این شکل که اگر در آن فیلم نقش اول بود و در ابتدای فیلمنامه او نشان داده نمی شد در آن فیلم به ایفای نقش نمی پرداخت؛ البته این موضوع برای فیلمسازان یک امتیاز بود چراکه حضور نام بهروز وثوقی به فروش اثر آنها کمک شایانی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا