دورهمی خانم‌های بازیگر شیک پوش سریال نون. خ

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون. خ عکسی از دورهمی‌شان با سایر بازیگران این مجموعه منتشر کرد.

به گزارش سبک ایده‌آل به نقل از وقت صبح، در این تصویر هدیه بازوند، هدی استواری، نسترن آقاخانی و مینا اصلانی حضور دارند.

او چنان به تیپ و چهره خودشان می‌نازند که زیر این عکس نوشته است: یه چیزایی در مورد دختر شرقی میگن! چی بود؟

خانم‌های بازیگر نون. خ با تیپ‌های کاملا متفاوت دورهم جمع شدند.

زندگی هنری هدی استواری

هدی استواری بازیگر تازه مطرح شده سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۷۰ است که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهر زیبای کرمانشاه چشم به جهان گشوده است.

همچنین ایشان فارغ التحصیل دکترای مدیریت تضمین کیفیت می‌باشد. او یک خواهر دو قلو به نام هانیه دارد.

این بازیگر زیبا ایرانی، فعالیت حرفه‌ای خود را با تئاتر نمایشی شروع کرد. از تئاترهایی که وی در آن حضور داشته می‌توان به «عبور»، «مالدیو زودتر از همه غرق می‌شود»، «خسیس» و «عروس مردگان» اشاره نمود.

هدی استواری برای نخستین بار در مجموعه داستانی «انعکاس» به کارگردانی محمد سیحونی که به سفارش پلیس ناجا ساخته شد، جلوی دوربین قرار گرفت.

سپس در سال ۱۴۰۰ دومین تجربه تلویزیونی خود را با سریال ” نون خ ۳” به کارگردانی سعید آقاخانی به دست آورید. او در این سریال در کنار بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، شیدا یوسفی، هدیه بازوند و ندا قاسمی همبازی بود.

بدین ترتیب ایشان در سال ۱۳۹۹ در سن ۲۹ سالگی با فیلم ” هولیا” به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مرتضی آتش زمزم وارد سینما شد.

در این سریال هنرمندانی از جمله پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، شراره رخام، مریم نقیب، مهدی امینی، علی کوچولو و … حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا