دورهمی دوستانه هادی چوپان به یک ستاره + عکس

منتشر شدن تصویر جالبی از حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس جهان و هادی چوپان در یک دورهمی سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از وقت صبح، این روزها هادی چوپان قهرمان مشهور کشورمان در مرکز توجه رسانه ها و علاقه مندان به ورزش حرفه ای قرار دارد.

همین امر باعث شده که اغلب فعالیت های بزرگ و جزئی این قهرمان شیرازی از نگاه تیزبین برخی از کاربران رسانه های اجتماعی دور نماند.

هر چند رفتارهای اخیر آقای مسترالمپیا در اینستاگرام حکایت از این دارد که در مرکز توجه طرفداران قرار گرفتن برای او بسیار خوشایند است.
در همین رابطه حالا انتشار تصویر تازه ای از حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس جهان در کنار هادی چوپان در یک دورهمی صمیمانه توجه کاربران را جلب کرده است.

دورهمی دوستانه هادی چوپان به یک ستاره + عکس

البته این استوری نشان می دهد که گرگ پارسی در حیطه ورزش با اغلب ورزشکاران معروف و پر افتخار کشور ارتباط نزدیک و صمیمانه ای دارد.

سرگرمی جالب و مشترک هادی چوپان و احسان روزبهانیبخوانید: عکس/ آخرین یادگاری تلخ حسین ماهینی و جواد کاظمیان با علی انصاریان

تیپ عجیب ۶ سال قبل هادی چوپان در مستر المپیا

به گزارش وقت صبح، درخشش بی نظیر هادی چوپان در مسابقات مستر المپیای ۲۰۲۲ برای این قهرمان شیرازی دستاورد های بزرگی را به همراه داشته است.

پس از کسب عنوان سنگین آقای مستر المپیای بود که این قهرمان مطرح کشور با استقبال شدیدی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در خارج از کشور مواجه شد.

شاید همین عوامل سبب شده که او این روزها خودش را یک ورزشکار جهانی و متعلق به همه دنیا بداند چرا که معتقد است در تمام قاره ها طرفداران مخصوص خودش را دارد.

در همین راستا حالا گرگ پارسی به تازگی تصویری قدیمی از خودش و رقبای خارجی اش را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

هادی چوپان با انتشار این استوری که متعلق به مسابقات مستر المپیای سال ۲۰۱۷ آمریکا است تلویحا به تجربه و سابقه طولانی خودش در این رویداد بزرگ اشاره کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا